”Matinalul” Shurubel de la Virgin Radio și-ar fi propus, pentru noul an, standarde mai ridicate. Iar din rezolvarea „ecuației”, de altfel, simplă, de pierdut ar avea… radioul. Conform surselor CANCAN.RO, site-ul nr.1 din România, Shurubel ar vrea să întrerupă colaborarea cât mai repede, nemulțumit fiind de banii pe care-i câștigă. Avem detaliile, în exclusivitate.
Andrei Lăcătuș, cunoscut la Virgin Radio drept Shurubel, ar intenționa să încheie „reprezentațiile” matinale pe care le dă alături de colegii lui Ionuţ Bodonea şi Bogdan Ciudoiu, pentru că-l nemulțumește salariul. Așa că ar fi decis să facă un alt pas în cariera sa, iar prima mutare ar fi să-și dea demisia. Pe care ar fi și gândit-o deja: ar urma să se întâmple, potrivit surselor CANCAN.RO, la începutul următorului an. (CITEȘTE ȘI: SOȚUL-MILIONAR O ACUZĂ PE ”REGINA PRAHOVEI” CĂ ȘI-A ABANDONAT FIUL MINOR CA SĂ SE MUTE CU EX-UL OANEI ZĂVORANU!)
Shurubel ar fi nemulțumit de suma cu care este remunerat de șefii radioului, doar 5.000 de lei. Omul de radio ar fi tentat să devină vlogger, ocupație de unde, crede el, ar face mai mulți bani. Sigur, Shurubel și-a calculat pașii, iar experiența lui în radio va fi marele atu. Dar ce ar trebui să mai știe Andrei – și oricine își dorește un viitor strălucit în vlogging, de altfel – pentru a avea succesul scontat?
Dacă dorești să ai succes în vlogging, este important să îți setezi de la început un obiectiv clar. Ce vrei să obții prin vlogul tău și care este publicul țintă? Stabilește câteva obiective pe termen scurt precum și anumite obiective pe termen lung astfel încât să știi la ce lucrezi și să poți face ajustările necesare la timp.
O mulțime de oameni creează vloguri bazate pe subiectele despre care cred că ar putea să le aducă cele mai multe vizualizări. Însă spectatorii își vor da seama dacă tratezi un subiect fără pasiune, doar pentru că este popular. Găsește-ți pasiunea și creează vlogul în jurul acestei pasiuni, fie că este vorba de sport, modă, jocuri etc. (NU RATA: AVEM IMAGINI EXCLUSIVE + DECLARAȚII DESPRE PARTY-UL DISCRET AL ELENEI UDREA! ”VEDETA SERII” N-A FOST EX-CONSILIERA PREZIDENȚIALĂ, CI…)
Încearcă să găsești o nișă suficient de mare pentru a atrage spectatorii și abonații și care să nu fie extrem de competitivă. Bineînțeles, pasiunea și nișa ar trebui să se suprapună, ca să te atragă să realizezi videoclipuri despre un anume subiect.
Este important să înțelegi cine sunt spectatorii tăi, atât cei actuali, cât, mai ales, cei potențiali. Ce le place, ce nu le place? Odată ce îți faci o idee clară despre publicul tău, poți să adaptezi conținutul vlogului în funcție de acesta.
Consecvența este esențială dacă dorești să devii un vlogger de succes. Trebuie să fii consecvent când încarci videoclipuri precum și în calitatea acestora, astfel încât spectatorii tăi să știe la ce să se aștepte. (VEZI AICI: ULTIMA SOȚIE A LUI MARIAN DRĂGULESCU ȘI-A ”OFICIALIZAT” RELAȚIA CU NOUL IUBIT!)
Cei mai mulți vloggeri au o temă recurentă în videoclipurile lor pentru care sunt recunoscuți de public. Aceasta poate fi o modalitate unică de a începe sau de a termina vlog-ul, ori ceva ce alegi să faci în mod regulat.
Cei mai mulți vloggeri se gândesc doar la ceea ce pot adăuga în vlogurile lor, dar nu au în vedere și aspectele pe care le-ar putea elimina. Poți cere spectatorilor să lase un comentariu cu feedback pentru a vedea dacă există anumite secțiuni ale vlogului care nu mai sunt vizionate de mulți dintre aceștia.
S-ar putea să fie destul de greu să tai anumite părți ale vlogului, mai ales dacă acestea au făcut parte din vlog de mult timp, dar astfel de updatări sunt esențiale.
Este indicat să încerci să rămâi la curent cu ultimele tendințe. Videoclipurile din jurul unei tendințe populare pot deveni mult mai repede virale decât videoclipurile obișnuite, astfel încât acest lucru ar putea contribui la creșterea canalului Youtube.
Este indicat să îți concentrezi atenția pe calitate, nu pe cantitate. Este mai bine să încarci de exemplu 1-2 videoclipuri pe săptămână, dar care să fie de calitate, decât să încarci zilnic videoclipuri doar pentru a genera conținut. (CITEȘTE ȘI: FIUL UNUIA DINTRE ACOLIȚII CELUI MAI BOGAT ROMÂN A DERAPAT CU BMW-UL LA 200 KM/H ÎN APROPIEREA REȘEDINȚEI LUI IOHANNIS)
Este bine să investești în echipament și în canalul tău de Youtube. Îți poți îmbunătăți camera cu care faci vlogging și celelalte echipamente esențiale pentru orice vlogger.
Pe lângă aceste aspecte tehnice, întotdeauna te poți orienta să îmbunătățești calitatea vlogului în ceea ce privește conținutul pe care îl postezi.
Oamenilor le plac poveștile. Vloggerii de succes înțeleg acest lucru și încearcă să spună o poveste prin videoclipurile lor. Spectatorii sunt mai interesați de astfel de povești decât de videoclipurile care nu spun nimic.
Iată câteva sfaturi esențiale pentru înregistrarea videoclipurilor! (NU RATA: DECIZIE DE ULTIMĂ ORĂ ÎN DOSARUL SATANISTULUI DE LA GIURGIU)
Dacă dorești ca spectatorii să îți vizualizeze videoclipurile până la final, este indicat să le atragi atenția încă din primele 15 secunde. Cea mai bună modalitate de a face acest lucru este să îi faci curioși despre ce este vorba în videoclip.
Este indicat să găsești o cale de a te evidenția cu ceva unic în mulțimea de vloggeri. Poți face asta prin alegerea unui stil anume de editare ori subiectele pe care le abordezi.
Cel mai indicat este să vorbești relaxat despre lucrurile care îți fac plăcere și să nu încerci să pozezi în altă persoană, deoarece spectatorii își vor da seama de asta. O modalitate bună de a face ca vlogul tău să fie mai personal este să consideri că vorbești cu prietenii tăi, nu în fața unei camere. Acest lucru te va ajuta să vorbești într-o manieră mai relaxată și spontană.
Promovarea joacă un rol important în succesul tău ca vlogger. Nu vei câștiga în mod magic un milion de abonați peste noapte după ce postezi primul videoclip. Iată câteva sfaturi prin care îți poți promova blogul.
Te poți utiliza de canelele social media pentru a îți promova vlogul. Poți distribui conținutul tău pe Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat etc. (VEZI AICI: DAN BITTMAN A DANSAT SUPER-EROTIC LA 4 DIMINEAȚA CU O ”BALERINĂ” NEBUNATICĂ!)
Odată ce ți-ai construit audiența poți să colaborezi și cu alți vloggeri. Este indicat să alegi să colaborezi cu vloggeri care au un număr apropiat de subscriberi ca și tine.
Brandul tău este ceea ce ești, ceea ce vrei să fii și ceea ce percep ceilalți că ești. Acest lucru nu este limitat doar la numele canalului tău. Tot ce faci face parte din brandul tău. Felul în care îți construiești brandul și cum menții această imagine de-a lungul timpului este foarte important.
Nu doar în promovarea canalului, ci în toate aspectele, este important să testezi constant noi modalități de a-ți construi identitatea de vlogger. Nu îți fie frică să încerci lucruri noi și ține cont de feedback și de Youtube Analytics pentru a analiza ce impact au astfel de modificări, potrivit blog.f64.ro.
Andrei Lăcătuș, cunoscut drept Shurubel de către ascultătorii matinalului de la Virgin Radio, s-a însurat la sfârșitul lunii iunie a acestui an cu Iulia Adamache, alături de care trăia o poveste de dragoste de mai mult timp. Marele eveniment din viața celor doi a avut loc la Ciolpani, într-un hambar special amenajat. Interesant este că detaliile nunții au fost puse la punct de Iulia, care a ieșit din tipare în timpul petrecerii cu o coroniță de flori de câmp. (CITEȘTE AICI: FOSTA ASISTENTĂ TV A LUI CAPATOS ȘI-A GĂSIT ”JOB” ÎN INDUSTRIA PENTRU ADULȚI! PLĂTEȘTI 30 $ CA SĂ…)
Andrei plănuise nunta cu aproape doi ani în urmă, atunci când a cerut-o pe Iulia de nevastă într-o vacanță de vis, la trecerea dintre ani. Pe lângă invitați de marcă, între care Amalia Năstase, de la eveniment nu au lipsit Ionuţ Bodonea şi Bogdan Ciudoiu, colegii mirelui de la matinalul Virgin Radio.
Andrei Lăcătuş s-a născut la București, pe 18 mai 1988, iar de radio a fost atras în perioada adolescenței, pe când se afla la liceu. Primii ascultători au fost chiar elevii de la Colegiul Național Gheorghe Lazăr din București, acolo unde Shurubel a făcut liceul. Primul lui coleg la radio a fost Ionuț Bodonea, la vremea respectivă DJ Zap.
În 2007, Shurubel a făcut primul salt, la un radio pentru studenți, unde l-a întâlnit pe Bogdan Ciudoiu, care atunci avea 18 ani, actualul lui partener de emisiune. În 2010, a semnat contractul cu Radio 21, devenit apoi Virgin Radio.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected] sau pe Whatsapp la 0741 CANCAN (226.226)