Simona Halep se reinventează după înfrângerea suferită în semifinale, la Autralian Open. Sportiva se pregătește să-și lanseze joi, pe 6 februarie, primul său parfum.
Trecând în echipa Avon de curând, Simonei i s-a oferit oportunitatea de a-și crea propriul parfum. Acesta se va numi ”Her Story”. Data oficială în care produsul va putea fi achiziționat în magazine este 8 martie, de Ziua Femeii.
„Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri” a declarat Simona Halep.Sportiva a mai spus că acest parfum o definește complet: ” Her Story m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil”.
În ceea ce privește noul parfum, acesta are în componență floare de iris, piper roz și patchouli. Cât despre preț, se pare că s-ar situa undeva în jurul sumei de 50 de lei.
Cu 35,852,794 de dolari obținuți din tenis, Simona Halep câștigă sume importante și din contractele de publicitate. Astfel că, sportiva aflată pe locul 2 în topul jucătoarelor profesioniste de tenis din întreaga lume, are nu mai puțin de nouă sponsori: Nike, Mercedes-Benz România, Dorna, Dedeman, Avon, Hublot, Banca Transilvania, Rexona și Wilson.