Actorul Mihai Bendeac a trecut printr-o experiență cel puțin surprinzătoare în urma unei comenzi online plasate pe Temu. Iată ce a pățit acesta după ce a comandat două covoare!
Povestea a început atunci când artistul a decis să achiziționeze două covoare, atras de prețurile extrem de avantajoase, care păreau să fie rezultatul unor promoții. Prețul atractiv, de 180 și 240 de lei pentru fiecare dintre covoare, l-a convins să finalizeze comanda, deși site-ul era unul pe care nu îl mai folosea anterior.
După ce a plasat comanda, Bendeac nu a mai acordat mare atenție achiziției, iar produsele au fost date uitării. La aproximativ două luni de la momentul comenzii, actorul a primit o notificare prin e-mail în care era informat că produsele au ajuns într-un locker easybox și că pot fi ridicate. Acest detaliu i-a stârnit o oarecare suspiciune, întrucât părea puțin probabil ca două covoare să încapă în compartimentele standard ale unui astfel de punct de livrare.
„Nu știu dacă ați auzit vreodată, există un site care se numește Temu. Eu nu auzisem de site-ul respectiv până când m-am lovit de o situație. Am zis să îmi schimb și eu două covoare, de la living. Am căutat covoare pe Google și mi-au apărut, instantaneu, două covoare exact cum voiam eu. M-am uitat la preț, unul era 180 de lei.
Celălalt, pentru că era mai mare, era vreo 240 de lei. Am zis că am dat lovitura, o fi vreo promoție. Arătau extraordinar, eu nu auzisem nimic despre acest site. Mi le-am comandat și nu m-am uitat când vin, dar m-am gândit că durează ceva mai mult. Eu am uitat complet de această comandă, dar la un moment dat am intrat pe mail. M-am uitat și scria ceva de genul că au ajuns în Kazachstan”, a spus Mihai Bendeac, pe rețelele de socializare.
Ajuns la easybox pentru a ridica pachetul, Mihai Bendeac a descoperit că dimensiunea coletului era mult mai mică decât se aștepta. Cu toate acestea, a preluat cutia și a deschis-o pentru a verifica produsele. Spre surprinderea lui, cele două covoare comandate nu doar că nu corespundeau cu descrierea de pe site, dar s-au dovedit a fi de o calitate inferioară, dezamăgitoare. Materialul era slab, finisajele lăsau de dorit, iar mirosul emanat de acestea era extrem de neplăcut.
„Mai trece vreo săptămână, intru iar și văd că au ajuns la granița cu nu știu ce. Deja trecuseră o lună și ceva, devenisem absolut fascinat. Devenise ca un serial pentru mine. Trecuseră aproape două luni și la un moment dat eram la studio, tocmai terminat de montat ce aveam în ziua aia și văd un mesaj care îmi spunea că a ajuns comanda la easybox. Covoarele mele? Un covor de 1,80 pe nu știu cât și altul de 2,20 pe 20 la easybox?
M-am dus spre casă, m-am oprit la easybox, când am pus mâna pe pachet mi-a scăpat mâna. Era un pachet extraordinar de mic și de ușor. Am ajuns acasă și când am deschis pachetul ăla erau efectiv niște cârpe. Dacă tu erai un om care are o casă, o mașină și cât de cât niște bani în cont, în momentul în care călcai pe covoarele alea nu mai aveai nimic. Erau definiția sărăciei”, a adăugat actorul.
Întâmplarea scoate în evidență riscurile asociate cumpărăturilor online, mai ales pe platforme necunoscute sau care oferă prețuri mult sub media pieței. Deși promoțiile tentante pot atrage cumpărătorii, acestea pot ascunde produse de calitate scăzută sau care nu corespund descrierii inițiale. În cazul lui Bendeac, dezamăgirea a fost dublată de întârzierea de două luni a livrării și de discrepanța evidentă între așteptări și realitate.
Citește și: LEGĂTURA NEȘTIUTĂ DINTRE SILVIU PRIGOANĂ ȘI MIHAI BENDEAC. CE FĂCEAU SEARĂ DE SEARĂ, ÎMPREUNĂ: „SPUNEAM EU…”