Meghan Markle și Prințul Harry sunt din nou în lumina reflectoarelor, dar nu din motivele pe care le-ar fi sperat. Cel mai recent serial Netflix în care au fost implicați Prințul și Prințesa de Sussex, “Polo”, a stârnit reacții negative atât din partea criticilor profesioniști cât și a telespectatorilor.
În plus, serialul „Polo” a dat naștere la întrebări – mai ales din partea multor persoane din Hollywood – cu privire la modul în care gigantul de streaming investește în mod repetat în cei doi foști membri ai casei regale, conform MARCA.
Potrivit unei surse care a vorbit în exclusivitate pentru In Touch, acest ultim eșec ridică semne de întrebare cu privire la valoarea lui Harry și Meghan pentru Netflix într-o eră a concurenței sporite și a reducerilor de bugete.
Ca parte a acordului lor foarte mediatizat de 100 de milioane de dolari cu Netflix, Meghan, în vârstă de 43 de ani, și Harry, în vârstă de 40 de ani, și-au asumat rolurile de producători executivi pentru serialul în cinci părți “Polo”.
Serialul, care are ca subiect central un sport la care Harry ține foarte mult, a fost criticat de foarte multe persoane ca fiind „de prost gust” și „lipsit de legătură cu lumea reală”.
Chiar și instituții media care în mod tradițional erau în tabăra pro-Harry și Meghan, precum The Cut, s-au alăturat reacției, publicând un articol intitulat: „Eșec după eșec pentru proiectele lui Harry și Meghan”.
(Citește și: David Popovici, agresat de o antrenoare! Ce îi făcea sportivului medaliat cu aur la JO 2024)
Reacția negativă la serial a intensificat o analiză critică a proiectelor lui Harry și Meghan din perioada de după ce au părăsit casa regală. În ciuda parteneriatului lor de mare anvergură cu Netflix, proiectele familiei de Sussex nu au reușit să aibă succesul scontat.
O sursă din interiorul industriei de entertainment a comentat că se poate observa că, deși proiectele cuplului generează o atenție mediatică semnificativă în SUA și Marea Britanie – două dintre cele mai mari piețe ale Netflix – directorii platformei de streaming se confruntă cu critici tot mai numeroase.
„Polo se prefigurează a fi unul dintre cele mai nepopulare show-uri de streaming ale anului”, a dezvăluit sursa din interior.
„În timp ce polo poate fi un subiect la care Harry ține mult, nu a reușit să rezoneze cu telespectatorii, dintre care mulți consideră că serialul evidențiază cât de rupți de viața obișnuită sunt Harry și Meghan în comparație cu abonatul mediu Netflix care se luptă să se descurce cu cheltuielile.”
Reacțiile negative la adresa serialului au fost rapide și neiertătoare.
Utilizatorii rețelelor de socializare au criticat producția, numind-o „jenantă” și „imposibil de urmărit”.
O recenzie deosebit de dură a venit din partea publicației The Guardian, care a catalogat serialul drept o abordare „neintenționat de hilară” a „celui mai stupid sport din lume”.
Un utilizator al platformei X a sintetizat sentimentul general al publicului cu comentariul următor:
„Cine se va uita într-un mod serios la acești membri ai „elitei societății”, complet deconectați, care joacă polo? Acest serial este îngrozitor de PROST”.
La rândul lor, profesioniștii din industria de film și-au exprimat, de asemenea, frustrarea, susținând că proiectele cuplului deturnează resurse care altfel ar fi putut fi alocate unor creatori de televiziune experimentați, cu concepte mai puternice.
„Chiar și printre profesioniștii din domeniul televiziunii, nu există prea multă simpatie pentru Harry și Meghan”, a declarat sursa.
„Emisiunile lor sunt văzute ca proiecte făcute din orgoliu care îi eclipsează pe creatorii cu idei cu adevărat captivante.”
(Citește și: Victorie pentru familia lui Vadim Tudor la tribunal. Cel mai frumos cadou de sărbători!)