Cea mai mare țeapă care a avut loc de Black Friday s-a petrecut în anul 2015, când un român a comandat un televizor smart de la un celebru lanț de magazine cu electrocasnice. Omul și-a primit televizorul comandat abia după cinci ani de judecată, la începutul acestui an.
Un bărbat din Constanta care a cumpărat la ediția din 2015 a Black Friday un Smart TV cu diagonala de 147 de centimetri. Clientul a fost nevoit să reclame magazinul respectiv la Protecția Consumatorului și apoi să se judece cu compania, pentru că televizorul primit inițial era defect, potrivit Ziare.com.
Televizorul Smart era în valoare de 2.700 de lei în anul 2015. Fiind aglomerație, produsul nu a fost probat și nici certificatul de garanție nu a fost completat.
Potrivit cumpărătorului, vânzătorul a spus că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, produsul poate fi dus în orice magazin de al lor din țară pentru reparație, scrie Ziare.com.
Omul a vrut să instaleze televizorul și a constatat că aparatul este defect, așa că s-a întors cu el în magazin. Produsul a fost trimis în service, însă bărbatul nu a mai primit produsul, așa că a sesizat Protecția Consumatorului București.
Polițiștii au amendat magazinul cu 5.000 de lei. Reprezentanții firmei au contestat inițial amenda. La începutul acestui an, Tribunalul Constanța a obligat magazinul să înlocuiască televizorul defect. De asemenea, judecătorul a decis prelungirea termenului de garanție cu timpul de funcționare al acestuia. În plus, magazinul a fost obligată să îi achite clientului cheltuieli de judecată în valoare de peste 3.200 de lei.