Voiculescu preia brandul „Scanteia”

De: Cancan
Publicat: 24/12/2008 | 00:00

INITIATIVA. Dan Voiculescu vrea sa relanseze cel mai puternic brand al Epocii de Aur PERSEVERENTA. Corina Dragotescu s-a luptat din greu pentru brand La 20 de ani dupa ce si-a incetat aparitia, brandul „Scanteia” isi reincepe cariera in media, trustul familiei Voiculescu demarand negocierile pentru achizitionarea sa de la detinatorul actual, jurnalista Corina Dragotescu. Bogdan Tiberiu Iacob Publicatia trustului Intact a editat in ultimele zile un supliment numit „Scanteia”, avand aceeasi grafica precum fosta publicatie pecerista si fiind distribuit impreuna cu „Jurnalul national”. Problema este, insa, ca brandul „Scanteia” a intrat in vara acestui an in posesia jurnalistei Corina Dragotescu, dupa o batalie destul de apriga, pentru ca a mai fost vanat si de trustul Ringier ori de Sorin Rosca-Stanescu. Finalmente, Ringier a obtinut dreptul de a folosi brandul „Scanteia” doar in domeniul IT si cel imobiliar. „Cred ca „Scanteia” are mari sanse sa prinda la publicul autohton, eventual dupa ce va suferi si o operatie de „curatare””, declara pentru Cancan jurnalista, in luna iunie. Acum, brandul a fost utilizat ilegal de Intact, iar Dragotescu s-a aratat ferm hotarata sa isi apere proprietatea, mandatandu-si avocatii sa recurga la procedurile de rigoare. Din fericire, se pare ca lucrurile se vor aranja amiabil, si chiar spectaculos: trustul Intact e interesat sa cumpere brandul „Scanteia” sau macar sa il inchirieze pe durata intregului an viitor. Asta pentru ca suplimentul, care nu e exclus sa devina ziar de sine statator, va aparea pe tot parcursul anului care vine. Informatia ne-a fost confirmata, ieri, de Marius Tuca, acesta declarandu-ne: „Suntem interesati, intr-adevar, de preluarea acestei marci, pentru ca suplimentul respectiv va aparea cel putin un an de aici incolo. E vorba de un proiect pe care eu il pregatesc de un an de zile – un ziar croit dupa tiparul ante-decembrist – doar numele de Scanteia fiind ales de mine cu doar cateva zile inainte de lansarea pe piata. Din pacate, nu stiam atunci ca brandul e in posesia Corinei, dar aceasta este o problema tehnica ce va fi rezolvata in zilele urmatoare”.