Mădălin Ghiuler este unul dintre oamenii care nu au avut o copilărie ușoară, dar care s-a ambiționat până și-a îndeplinit marele vis, acela de a deveni profesor de matematică. Iată cum de a reușit tânărul din Focșani, care nu a avut posibilități financiare.
Profesorul focșănean de matematică, Mădălin Ghiuler, și-a spus povestea emoționantă de viață, dar și ce l-a determinat să devină cadru didactic. Din cauza faptului că el stătea la 6 km de școală, pe vremea când era elev de gimnaziu, abia ajungea de două ori pe săptămână la cursuri.
Mădălin Ghiuler, care este profesor de matematică la o școală din Focșani acum, a mărturisit cât de greu i-a fost să ajungă la toate orele, dar și cât de neînțeles era el ca și elev. Profesorii nu se mulau după nivelurile copiilor din clasă și comunicau doar cu cei buni.
Focșăneanul a simțit încă de pe vremea când era un simplu puști că îl vrea să ajute copiii când va fi mare, tocmai pentru a evita să se întâmple cu o altă generație ceea ce a pățit el pe vremea când își urma studiile.
”De ce am vrut să fiu profesor de matematică? Sunt foarte multe justificări. Așa cum m-a învățat și pe mine cineva ceva când nu știam, am zis că mi s-ar potrivi și mie să fac același lucru.
Lucrând în perioada în care eram elev și student cu diverși copii, la practică pedagogică, am ajuns la concluzia că pot să fac și eu pe cineva să înțeleagă matematică.
Din punctul meu de vedere, trebuie să ai o chemare și mi-am zis că dacă nu mă duc eu, care am o chemare, se duce altcineva pentru care poate este opțiunea B. Și atunci nu e bine pentru copii. Copilul te simte dacă ești pentru clasă sau dacă intri în clasă, predai lecția că trebuie s-o predai și pleci. Pe lângă lecții trebuie să pui sufletul acolo”, a povestit Mădălin, pentru Scoala9. Vezi întreaga poveste a tânărului AICI.
VEZI ȘI: STRUCTURA ANULUI ȘCOLAR 2022-2023. CE MODIFICĂRI ÎI AȘTEAPTĂ PE ELEVI DIN LUNA SEPTEMBRIE