Viciile se vand mai bine in criza. Traiasca sexul, alcoolul si tutunul!
Vanzarile au crescut in august cu 40% fata de luna precedenta. Si producatorii de bere si tigari au motive de bucurie, pentru ca vanzarile s-au dublat fata de anul trecut. Patronii isi bat capul sa atraga clientii, asa ca pe rafturi au aparut tot felul de jucarii bizare, de la vibratoare de club, sensibile la muzica, pana la cele tip „veioza”, care va tin de urat in noptile de singuratate. Chiar daca e criza, lumea nu se uita la bani cand e vorba de placerile sexuale. „Articolele de lux sunt cele mai cautate. Fata de luna trecuta, vanzarile au crescut cu 40%. Se apropie toamna, iar apetitul pentru sex este mai mare”, ne-a spus Cristian Rosca, general manager al unui site de specialitate. Nici vedetele nu ocolesc sex-shopurile. Vedeta XXX Laura Andresan a cumparat luna trecuta jucarii sexuale de 5.200 de lei. „Le cumpara, le foloseste si apoi posteaza pe site-ul ei impresiile despre ele”, ne-a dezvaluit managerul. Magazinul virtual are o cifra de afaceri lunara de 150.000 de lei. Tehnica a avansat si in domeniul vibratoarelor: au aparut modele care vibreaza pe muzica din club sau cele care pot fi folosite pe post de veioza. Vibratoarele pentru barbati sunt la mare cautare, acestea sunt cumparate in special de catre cupluri, iar „vedeta” este vibratorul We-Vibe. Jucariile costa intre 100 si 800 de lei. Tigarile si berea, mai bune decat carnea Romanii isi ineaca tot mai mult amarul in alcool si tutun. In timp ce consumul de carne sau produse de ingrijire personala e in scadere, vanzarile de tutun si alcool inregistreaza cresteri. Chiar daca pretul la tutun si alcool e de doua ori mai mare fata de anul trecut, si vanzarile acestor produse sunt duble fata de perioada ianuarie ? iunie 2009, se arata intr-un studiu al Institutului National de Statistica. Din acelasi document reiese ca romanii cheltuiesc pe vicii de peste patru ori mai mult decat pe carne si mezeluri.