Vesti excelente pentru soferii bucuresteni! Primarul Oprescu a dat unda verde la trafic pe pasajul Mihai Bravu!
Primarul General, Sorin Oprescu, a verificat astazi stadiul lucrarilor la cel de-al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu, iar cu aceasta ocazie, a dat unda verde la circulatie pe acest tronson.
Noua lucrare de infrastructura ii va scuti pe bucuresteni de multi nervi si timp petrecut in trafic.
“Primul pod a fost gata in iunie, iar cel de-al doilea – in cinci luni”
Primarul general s-a declarat multumit de rapiditatea constructorilor.
“Va spun ca sunt multumit ca in cinci luni fara doua zile, cel de-al doilea pod nu numai ca a luat nastere ci s-a si terminat. Deja circulatia incepe sa se deblocheze. Primul pod a fost gata in iunie, iar cel de-al doilea in cinci luni. In logica lucrurilor, urmeaza trecerea la Piata Sudului. Speram sa mergem in continuare si cu celalalte lucrari. Dupa ce disparem de pe pod se ridica balizele si dam drumul la circulatie. Satisfactia este mare atunci cand este gata, fara tam tam. Important este ca podul a fost gata in cinci luni, e o realizare, o performnata pentru care ii multumesc contructorului”, a declarat edilul sef Sorin Oprescu.
Importanta pasajului rutier
Edilul sef a subliniat faptul ca beneficiari sunt, in primul rand, cei peste 600.000 de bucuresteni din patru mari cartiere (Berceni-Oltenitei, Balta Alba, Pantelimon si Colentina) care vor avea astfel legatura cu zona de Nord a orasului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar vor avea si alternative fata de inelul interior, fapt care creeaza implicit si decongestionarea in zona centrala. Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.
CITESTE SI
Lucrarea de infrastructura a presupus realizarea a doua poduri supraterane paralele pe directia Inelului Principal de Circulatie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Vacaresti), de cate doua benzi de circulatie pentru fiecare sens. Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) finalizat anul acesta, in luna iunie, are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m. Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor. Inelul principal de circulatie din care face parte si acest pasaj include: Pasajul Basarab – Bd. Nicolae Titulescu – Pasajul Victoriei- Bd. Iancu de Hunedoara – Sos. Stefan cel Mare – Sos. Mihai Bravu – Calea Vacaresti – Sos. Oltenitei – Sos.Viilor – Bd. Tudor Vladimirescu – Sos. Panduri – Bd. Geniului – Sos. Grozavesti – Pasaj Basarab). (A.S.)
This browser does not support the video element.