Veronica și Viorel Stegaru, cuplul care a ajuns faimos după participarea la emisiunea Acces Direct, au devenit pentru a doua oară părinți. Vulpița a născut un băiețel perfect sănătos.
Vestea așteptată de toată lumea a fost dată chiar în cadrul emisiunii care a consacrat-o de Doina Stina, pe pagina sa de Instagram. Vedeta TV a postat o imagine din timpul conversației telefonice cu Vulpița.
În captura de ecran, Veronica este fericită, iar zâmbetul de pe buze îi trădează emoțiile. Potrivit informațiilor date de reporterul de la Antena 1, proaspăta mămică a născut un băiețel sănătos, care se simte foarte bine, la fel ca cea care i-a dat viață.
„A născut un băiețel sănătos! Și mama, și fiul sunt bine!”, a scris Doina Stina pe Instagram.
După ce s-au contrazis îndelung în privința numelui pe care fiul lor îl va purta, Vulpița și Viorel au apelat la ajutorul fanilor. Inițial micuțul trebuia să se numească Radu Constantin, însă cei doi părinți s-au răzgândit pe ultima sută de metri. La îndemnul nașilor, pe băiețelul soților stegarul îl va chema Daniel.
Deși toată lumea se aștepta ca emisiunea care i-a consacrat pe cei doi să reia episodul cu Vulpița și Viorel, mai ales în contextul în care Veronica se pregătea să nască, acest lucru nu s-a întâmplat. De ce? Ei bine, plecarea definitivă a celor doi soți din Antena 1 nu a fost deloc una prea plăcută pentru ei. În urma mai multor sesizări și amenzi aplicate de CNA, producția emisiuni Acces Direct a decis ca cei doi să se retragă acasă și să nu mai apară la TV.
Vulpița Stegaru și soțul ei, Viorel, au putut fi urmăriți timp de aproape un an de zile în cadrul Acces Direct. Soții originari din Vaslui au căpătat o mare popularitate și după colaborări muzicale cu Axinte sau artista populară Maria Constantin.
Nu rata: Vulpița, mesaj emoționant din spital, unde a ajuns de urgență
Cei doi soți și-au disputat mariajul în fața camerelor de filmat, fiind însă foarte pe placul românilor, care le-au urmărit actitivitatea și-n mediul online. Totul după ce au devenit cunoscuți și datorită aparițiilor cu diverse piese lansate, dar și pe rețelele sociale.