Vagonul de tren care a purtat sicriul Regelui Mihai I a fost vandalizat de navetiști: ”Au distrus tot, au comis un sacrilegiu…”

Publicat: 08/01/2019 | 22:43

Noua conducere a CFR este pusă la zid. Vagonul de tren care a purtat sicriul Regelui Mihai I pe 16 decembrie 2017, în ziua înmormântării, a ajuns unul obișnuit, de linie, pe ruta București Nord – Craiova, și a fost vandalizat de navetiști! CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, vă prezintă, în exclusivitate, detaliile unui mega-scandal fără precedent.  

Pentru ultimul drum al Regelui Mihai I, Trenul Regal a suferit mici modificări, după ce i-a fost adăugat un alt vagon, cel mortuar. Unde, de altfel, a și fost urcat sicriul cu trupul neînsuflețit al Majestăţii Sale. Într-un final, cortegiul funerar a plecat din București și a ajuns la Curtea de Argeș, unde fostul suveran al României a fost înhumat.

(VEZI AICI: INCIDENTUL HALUCINANT ÎN CARE A FOST IMPLICAT REGELE MIHAI L, POVESTIT CHIAR DE MAIESTATEA SA CU PUȚIN TIMP ÎNAINTE DE A MURI)

CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, a intrat în posesia unor informații incredibile, la aproape 13 luni de când Regele Mihai I a fost condus pe utimul drum. Potrivit acestora, vagonul mortuar în care s-a aflat sicriul cu corpul Majestății Sale pe ruta București – Curtea de Argeș ar fi acum atașat unui tren care este frecventat de navetiști!

Vagonul mortuar, rai pentru navetiști!

Trenul respectiv circulă pe ruta București Nord-Craiova. Jurnal Feroviar susține, pe pagina oficială de Facebook, că vagonul cu pricina ar fi ajuns locul perfect unde poți consuma alcool și tutun fără niciun fel de restricție. De vină, conform sursei amintite mai sus, ar fi actuala conducere a CFR Călători, care, în mai puțin de un an, ar fi “distrus tot”.

Pe 16 decembrie 2017, MS Regele Mihai I mergea pentru totdeauna acasă, la Curtea de Argeș. Pe atunci, compania CFR Călători, aflată sub administrația Iosif Szentes, s-a comportat impecabil în acea zi de o importanță istorică nemărginită, când ultimul Rege al României se întorcea neînsuflețit acasă.

Vagonul pregătit special de CFR Călători pentru tristul eveniment a fost 50 53 84-83 005-3, care a și fost vopsit atunci în schema de culoare a trenului regal.

Într-o societate sănătoasă mintal, acest vagon ar fi rămas atașat ulterior permanent la trenul regal și amenajat la interior conform importanței sale istorice…

Începând din 21 martie 2018, odată cu îndepărtarea administrației Szentes, CFR Călători devine CFR Amatori. Cu un DG fantomă, care în mai puțin de un an de zile a distrus tot ce a făcut bun precedenta administrație în trei ani.

Nu mai există oferte regio la IR, au desființat serviciul de transport biciclete, au redus numărul de vagoane apte de circulație la un minim istoric, iar de salubrizare interioară nici nu mai poate fi vorba.

Dragi prieteni feroviari și nu numai, vagonul mortuar care l-a transportat pe MS Regele Mihai I pe ultimul drum a ajuns să transporte navetiștii și blatistii nespălați, consumatori de alcool și tutun în tren pe Videle/Roșiori la coada trenului IR 9003.

Cum poți să fi atât de perfid și cinic ca DG al companiei, după ce ai distrus tot, să mai fi capabil să comiți și un asemenea sacrilegiu???

Aceste personaje macabre și sinistre care sunt acum la conducerea companiei trebuie să dispară, CFR Călători nu mai există, România mai are puțin și nu mai există nici ea… Iar monarhia a fost abolită definitiv odată cu moartea Regelui”, este mesajul publicat de Jurnal Feroviar, pe pagina oficială de Facebook.

Vagonul (cel albastru) cu care a fost transportat sicriul cu trupul neînsuflețit al Regelui Mihai I la Curtea de Argeș este folosit acum de navetiști

CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, a încercat să obțină un punct de vedere oficial și de la CFR Călători, pe marginea acestui subiect. Ni s-a precizat, telefonic, că trebuie să trimitem un e-mail, lucru pe care l-am și făcut. Din păcate, biroul de presă al CFR Călători nu a trimis niciun răspuns până în prezent.

Cui i-ar aparține vina?

Pe 21 martie 2018, Consiliul de Administraţie al CFR Călători l-a desemnat pe Leon Bărbulescu în funcţia de director general al companiei. Acesta l-a înlocuit pe Iosif Szentes, care se afla la conducere din 10 martie 2015. Jurnal Feroviar susține că, sub actuala conducere, lucrurile ar fi regresat din toate punctele de vedere, iar vina că vagonul mortuar în care s-a aflat sicriul Regelui Mihai I ar fi ajuns atașat unui tren de navetiști aparține actualului director general.

(CITEȘTE ȘI: REGELE MIHAI I S-A ÎNTORS ACASĂ! ROMÂNIA ÎŞI PLÂNGE ULTIMUL SUVERAN)

De profesie inginer, Leon Bărbulescu are o carieră de 36 de ani în domeniul feroviar, ultima funcţie deţinută fiind cea de director Proiecte Contracte în cadrul S.C. Electrificare CFR S.A. De asemenea, în perioada 1990-2013 a mai ocupat diferite funcţii de conducere în cadrul CFR Călători, iar între 2013-2014 a fost director coordonator Proiecte Europene, director general adjunct Proiecte Europene şi director Achiziţii Contracte în cadrul CNCF CFR SA.

Regele Mihai I a murit în Elveția, la 96 de ani

Regele Mihai a încetat din viaţă, în 5 decembrie 2017, la ora 13.00, ora României, la reşedinţa privată din Elveţia, fiind înmormântat în 16 decembrie. Fostul suveran a fost înhumat la Curtea de Argeş, lângă soţia sa, Regina Ana. Majestatea Sa a trecut în lumea celor drepți la vârsta de 96 de ani.

(NU RATA: NEPOTUL REGELUI MIHAI I A ÎNCĂLCAT ”PROTOCOLUL CASEI REGALE”. A CINAT CU PRINȚESA ÎN RESTAURANTUL MILIONARILOR ȘI AL FETELOR DE ORAȘ)

În ultimele 18 luni din viață s-a confruntat cu grave probleme medicale, care, într-un final, i-au fost fatale. A domnit ca Rege al României între 20 iulie 1927 și 8 iunie 1930, precum și între 6 septembrie 1940 și 30 decembrie 1947. A fost unul dintre puținii foști șefi de stat din perioada celui de-al Doilea Război Mondial care au trăit și în secolul XXI.

Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la pont@cancan.ro sau pe Whatsapp la 0741 CANCAN (226.226)

Răzvan Scarlat
Răzvan Scarlat este redactor la site-ul CANCAN.RO, care face parte din Grupul de Presă GÂNDUL. A avut prima tangență cu presa la vârsta de 23 de ani, când a început să scrie pentru fanatik.ro. Apoi a semnat articole pentru GOOOLSPORT și ZIUANEWS.RO. ... citește mai mult