Vacanța l-a costat pe un turist 143.000 de euro doar pentru că a folosit telefonul. Ce s-a întâmplat
Scene de coșmar pentru un turist american! A ajuns să plătească o sumă colosală pentru factura de telefon după o simplă vacanță în Elveția. Pentru ce motiv a scos din buzunare 143.000 de euro pentru factura la telefon?
Rene Remund, un turist american, împreună cu soția sa Linda au călătorit în Elveția în septembrie 2023. Nu era prima vacanță pe care cei doi o aveau aici, mai ales că este locul în care s-a născut bărbatul.
La fel cum face de fiecare dată înainte să plece în vacanță, Remund s-a asigurat că furnizorul său de telefonie mobilă a fost notificat de plecare. Așa a ajuns americanul să meargă într-un magazin pentru a se interesa de condițiile de roaming. Turistul suține că, reprezentanții magazinului l-au asigurat că, în calitate de client de 30 de ani, roamingul este „acoperit”, notează New York Post.
Bărbatului nu i-a trecut niciodată prin cap că pozele și mesajele pe care le trimitea familiei, îl vor face să scoată din buzunare o mică avere. Atunci când s-a întors acasă și a primit factura T-Mobile, Remund a crezut că are de plătit 143 de dolari, lucru care i s-a părut „rezonabil”.
„Primesc această factură T-Mobile și nu mă deranjează foarte mult pentru că citeam 143 de dolari”, a dezvăluit bărbatul, menționând că în momentul în care a mers să plătească factura și-a dat seama că erau multe zerouri peste sumă.
„Spun: ‘Scuzați-mă'”. „143.000,00 dolari… Sunteți nebuni?” le-a zis americanul reprezentaților agenției de telefonie.
Citește și: ORAȘUL CARE VREA SĂ TREACĂ DE LA ZIUA DE 24 DE ORE, LA ZIUA DE 26 DE ORE! EXPLICAȚIA PRIMARULUI
Cum a reușit turistul să-și facă dreptate după ce i s-au cerut 143.000 de dolari pentru factura la telefon
Conform facturii, americanul a consumat 9,5 GB de date în timp ce se afla în vacanță în Europa. Pe scurt, fiecare GB consumat i-a adus mii de dolari la factură și asta pentru că taxele de roaming nu au fost acoperite.
„Am sunat la [T-Mobile] și fata m-a pus în așteptare pentru o vreme. Mi-a spus că verifică și revine, iar când a revenit a spus că este o factură corectă”
„I-am zis: Cum adică este o factură corectă? Iar ea a zis: Ei bine, asta e suma de plată” „I-am spus: Glumești… Ești nebună” , a mai povestit Remund, conform sursei citate.
După ce angajatul de la call center i-a confirmat că factura sa rămâne 143.000 de dolari, americanul a ales să ceară ajutor pe cale juridică. Bărbatul a angajat un avocat care să demonstreze că acestuia i s-a spus clar că a fost „acoperit” pentru roaming internațional.
Avocatul lui Rene Remund a trimis o scrisoare către CEO-ul T-Mobile, primind un răspuns în urmă cu câteva zile. Furnizorul de servicii a transmis că „regretă” taxele și că bărbatul va beneficia de un „credit” care îi va scădea întreaga factură de telefon..
Într-un comunicat emis către presa locală, T-Mobile a precizat că abonații ar trebui să „verifice întotdeauna caracteristicile de călătorie ale planului lor, cum ar fi roamingul internațional de date, înainte de a pleca”. „Dacă un client are un abonament mai vechi care nu include roaming internațional pentru date și apeluri, va trebui să se asigure că utilizează modul Avion și Wi-Fi atunci când utilizează date, pentru a se asigura că dispozitivul nu se conectează la o rețea internațională.”
Citește și: ACESTA ESTE CEL MAI FRUMOS SAT DIN LUME! DESTINAȚIA PERFECTĂ DE VACANȚĂ SE GĂSEȘTE ÎN EUROPA