Mulți români aleg să își petreacă vacanța în afara granițelor țării, iar una dintre destinațiile preferate este Bulgaria. Majoritatea turiștilor par să fie foarte mulțumiți de serviciile oferite acolo, însă, există și ghinioniști. Ceea ce trebuia să fie o vacanță de vis, la un hotel de cinci stele, all-inclusive, s-a transformat într-un adevărat coșmar pentru o familie din București. Ce au putut să pățească în Bulgaria?
O familie din București a așteptat cu nerăbdare cele câteva zile de concediu. Și-au dorit să se relaxeze în Bulgaria, așa că au decis să se cazeze la un hotel de cinci stele, all inclusive, în stațiunea Elenite. Au fost impresionați de fotografiile hotelului de pe Booking, așa că au scos imediat din buzunar 2.800 de lei pentru trei nopți de cazare. Și-au făcut bagajele și au plecat cu entuziasm spre Bulgaria.
Însă, când au ajuns la destinație entuziasmul a început să se risipească. Se pare că hotelul și camerele nu arătau deloc ca în fotografii, iar asta a fost cea mai mică problemă. Bucureștenii au găsit în locul hotelului impunător, o clădire dezafectată, aproape în paragină, unde mizeria trona.
„Nimic din ceea ce se promite pe Booking nu este la față locului! Un dezastru total, hotelul este lăsat în paragină, jeg peste tot, Aqua Parc-ul nu funcționează în totalitate, deși nu se menționează nicăieri, snack bar nu există, pe plajă nu există un bar de unde să îți iei apă, ca să ajungi la hotel mergi printre boscheți, iar acest hotel, care se pretinde a fi un hotel de 5 stele, este de maxim 2!”, a scris revoltată turista, pe pagina de Facebook „Travel în Bulgaria”.
Mai mult, turiștii români spun că personalul hotelului a avut o atitudine ce a lăsat mult de dorit. Atunci când bucureștenii au semnalat că aerul condiționat nu funcționează, angajații cu greu i-au băgat în seamă, iar despre a rezolva problema nici nu mai vorbim. Concluzia lor a fost simplă: dacă aerul condiționat nu funcționează, atunci să doarmă cu geamul deschis.
„Într-o cameră, unde era extrem de cald, am avut o problemă cu aerul condiționat. Ne-am plâns toată ziua, abia, abia seara, la ora 19.00, ne-a băgat cineva în seamă. Răspunsul a fost că nu se poate face nimic, să dormim cu geamul deschis, că nu au altă cameră să ne dea.
Am spus că nici noi nu suntem vinovați pentru neregulile hotelului și că nu e normal să stăm în asemenea condiții, iar managera ne-a zis nonșalant să dormim cu geamul deschis, în condițiile în care camera era la parter, fără să aibă măcar o plasă de țânțari”, mai povestit turista.
Sătui de toate neajunsurile și toate neregulile, turiștii români s-au revoltat și au cerut banii înapoi. Nici de această dată personalul nu s-a arătat prea impresionat. Ci chiar și-au luat libertatea de a anula rezervarea și i-au scos pe bucureșteni afară, în mijlocul nopții.
„Managera a spus să vorbim cu Booking.com, că doar ei ne pot returna banii sau reloca la alt hotel, iar în timp ce încercam să rezolv problema telefonic cu Booking, managera a anulat rezervarea și practic ne-a dat afară din hotel! Este ora 01:28 și noi suntem pe drumuri spre București, pentru că Booking nu poate returna banii instant pentru ca noi să ne putem permite să mergem la alt hotel. Un singur cuvânt despre acest hotel și despre cine îl manageriază: execrabil!”, a conchis bucureșteanca.
(VEZI ȘI: CÂT COSTA UN SEJUR ALL INCLUSIVE ÎN TURCIA PENTRU O SĂPTĂMÂNĂ. CALCULUL PENTRU O FAMILIE)