Un turist a obținut o despăgubire uriașă din partea companiei aeriene Wizz Air, după ce biletele i-au fost anulate chiar în dimineața zborului. Ce s-a întâmplat după, dar și ce sumă a primit.
Nu sunt puține cazurile în care turiștiilor li se anulează biletele de avion chiar în ziua zborului. Dacă unii dintre ei aleg să renunțe la formalitățile de returnare a banilor, mai există și situații în care se ajunge până în istanță. Este și cazul lui Russell Quirk, turistul care a obținut o despăgubire uriașă din partea Wizz Air.
Întâmplarea a avut loc în luna ianuarie a anului trecut, atunci când Russell Quirk a rezervat 5 bilele de avion pentru o vacanță în familie, în luna mai. Fără niciun fel de explicație, în dimineața zborului a primit un mesaj de la compania aeriană Wizz Air în care i se aduce la cunoștină faptul că zborul a fost anulat: „Nu a fost nicio explicație, nicio alternativă oferită și nici scuze”, a spus el pentru BBC.
Imediat după cele întâmplate, bărbatul a început procedurile pentru returnarea banilor pe bilete. Timp de luni de zile a așteptat un răspuns din partea companiei, însă în zadar. Reprezentanții companiei au continuat să-i ignore pretențiile. Următorul pas a fost să meargă în instanță și să trimită executorii judecătorești la aeroportul din Luton, acolo unde avea rezervat zborul în Portugalia.
În cele din urmă, bărbatul a recuperat banii, mai exact, 4.500 de lire sterline. Primele bilete achiziționate au costat 700 de lire sterline, la care se adaugă și 2.500 de lire sterline pentru biletele achiziționate în ziua anulării celor inițiale.