O vacanță care se dorea a fi una de vis s-a tranformat într-o experiență extrem de neplăcută pentru un turist american. Bărbatul și-a rezervat o cameră la un hotel din Londra, prin Airbnb, însă a descoperit că era, de fapt, o toaletă mai „mare”, cu tot cu pat.
David Holtz, profesor asistent la Universitatea Berkley, statul California, a devenit viral în urma unei postări care a făcut înconjurul internetului. Fotografia în care este prezentată „camera” închiriată prin Airbnb, a fost apreciată de 12,5 milioane de utilizatori ai rețelei sociale.
„Acea senzație când ajungi la Airbnb și îți dai seama că întregul spațiu este în esență doar o baie mare, în care gazda a pus un pat”, a scris individul, în cadrul postării respective.
CITEȘTE ȘI: Nu i-a venit să creadă! Cât bani a dat un turist clujean pentru un kurtos kalacs, în Budapesta
David a recunoscut faptul că a rămas șocat și că nu s-ar fi gândit o clipă la ceea ce avea să-l aștepte. Americanului i s-a părut ciudat că proprietatea nu avea recenzii, dar a crezut că este din cauza faptului că aceasta a fost listată recent.
Ulterior, turistul s-a adresat reprezentanților companiei respective, care au promis că se vor ocupa de problemă, însă nu a primit nici un răspuns.
„Bună, David. Îți mulțumim că ne-ai contactat. Te rugăm să ne trimiți în privat adresa ta de e-mail conectată la contul tău Airbnb, ca să putem arunca o privire mai atentă”, a fost mesajul inițial al celor de la Airbnb, la tweet-ul profesorului.
În fotografia respectivă, se poate observa faptul că patul se afla la câțiva centimetri distanță de toaletă, care era izolată cu un geam subțire de sticlă. Deși, nu a primit nicio explicație plauzibilă, turistul a tot așteptat un punct de vedere din partea reprezentanților platformei online.
„Am vorbit deja cu mai mulți angajați de la «serviciul clienți», dar fiecare persoană cu care am interacționat nu a avut niciun interes să ajute la rezolvarea problemei. Mă pot aștepta la un rezultat diferit de data aceasta?”, a mai spus el.
În cele din urmă, Airbnb a revenit cu un răspuns, însă nici de această dată nu a fost unul foarte explicit.
„Echipa noastră de la departamentul «servicii clienți» a fost în contact cu acest oaspete, pentru a-i oferi asistență. Încurajăm oaspeții să revizuiască toate fotografiile, precum și descrierea și recenziile, înainte de a rezerva un sejur”, au răspuns reprezentanții Airbnb, notează Mirror.