Un tânăr din București a cerut despăgubiri de un milion de euro, după ce i-a explodat telefonul în buzunar: ”Pantalonii se lipiseră de piele”
Un tânăr din Capitală a trăit o experiență șocantă, în urmă cu câțiva ani, pe când era, încă, elev. În timp ce se afla la școală, i-a explodat telefonul mobil pe care-l ținea în buzunar. În urma acestui incident, acesta a decis să ceară despăgubiri morale în valoare de un milion de euro, și daune materiale în valoare de 10.000 de lei companiei de la care a cumpărat aparatul.
Incidentul, care s-a petrecut în anul 2017, pare desprins din filmele de groază. Tânărul a fost traumatizat atât fizic, cât și psihic, motiv pentru care a dat în judecată compania de telefonie mobilă care, conform declarației lui, a comercializat telefonul defect ce i-a explodat în buzunarul pantalonului. Cazul a ajuns la Curtea de Apel București, după ce prima instanță a respins acțiunea reclamantului. Tânărul susține că a rămas atât cu traume psihice, cât și cu traume fizice.
Tânărul, care în momentul oribilului eveniment, se afla la orele de curs, avea telefonul mobil în buzunarul din dreapta al pantalonului. În momentul când telefonul a explodat i-a curs un lichid pe picior, simțind arsuri. A fost dus de urgență la spital și a avut nevoie de 30 de zile de îngrijiri medicale, conform spuselor lui.
După momentul producerii exploziei, acesta a fost ajutat de un coleg pentru a-i îndepărta materialul textil. Din păcate a fost un gest dureros, deoarece pantalonii s-au lipit direct de piele: ”În timp ce striga după ajutor, datorită durerii cumplite, a ieșit alergând din clasă, iar un coleg mai curajos a reușit, cu eforturi considerabile, să îi dea jos pantalonii, întrucât aceștia se lipiseră de piciorul său, practic se lipiseră de piele”.
După producerea incidentului, tânărul a ajuns și la INML, de unde și-a scos un certificat medico-legal. De asemenea, dispozitivul a trecut și printr-o expertiză tehnică, iar rezultatele îl incriminează pe client. În telefon ar fi pătruns apă, motiv pentru care nu s-ar fi respectat condițiile și instrucțiunile de utilizare. În urma rezultatelor din raport, fostul elev a spus că nu a scăpat telefonul în apă și nici nu a vărsta un lichid pe el.
A primit răspuns și din partea companiei
Durerile au fost foarte mari, iar fostul elev susține că s-a confruntat cu stări de depresie. A primit, însă, și un răspuns din partea reprezentanților companiei de telecomunicații, prin care se susține faptul că telefonul mobil al fostului elev nu ar fi fost vreodată într-un service și, în plus, ar fi avut certificatele de conformitate ale producătorului. Mai mult decât atât, avocații companiei au mai spus că dispozitivul ar fi putut fi utilizat într-un mod normal de utilizator. În plus, avocații au mai transmis că ”reclamantul nu a fost afectat iremediabil și nu i-a fost afectată capacitatea de muncă, perioada de repaus nu a condus la imposibilitatea sprijinirii materiale a familiei, pierderea locului de muncă sau altele asemenea, fiind elev”.
Pe de altă parte, compania a cerut cheltuieli de judecată de 17.796,28 de lei, dar judecătorii susțin că suma ”trebuie să aibă un cuantum real, necesar și rezonabil”. Cazul nu a fost soluționat, încă, urmând ca în data de 4 octombrie să fie următorul termen, arată Fanatik.
Sursă foto: Pixabay