Un bărbat a decis să își ceară iubita în căsătorie la KFC. Gestul, inițial romantic, a devenit aspru criticat de oamenii din mediul online,care nu concepeau că un moment atât de special poate fi asociat cu un loc atât de banal și deloc sofisticat.
Știm cu toții că prin social media informațiile se pot răspândiîn toate colțurile lumii, iar acest proces vine la pachet cu păreri pro, dar și contra, care adesea pot fi deranjante. Așa s-a întâmplat și în cazul bărbatului care a decis să facă un gest atât de important la KFC. Odată expusă povestea în mediul online, acesta a primit un val de critici, dar au existat și oameni care au susținut această idee și s-au bucurat pentru logodna lor.
Un utilizator Facebook a împărtășit povestea bărbatului care și-a cerut iubita la KFC și de aici a mai fost un singur pas de a se viraliza. Totul a început cu o postare pe Twitter a unui jurnalist autoproclamat (al cărui cont de Twitter este acum privat) care a batjocorit un bărbat din Africa de Sud pentru că și-a cerut iubita în căsătorie la KFC. Acesta a scris:
,,Bărbații sunt atât de faliți încât chiar cer în căsătorie la KFC … nu au absolut nicio clasă, adică cine își cere iubita în căsătorie la KFC?”
În urma viralizării acestui eveniment, directorii KFC din Africa de Sud au încercat să dea de faimosul cuplu pentru a le face o surpriză. După ce cuplul a fost găsit, companie după companie din Africa de Sud au început să se alăture petrecerii prenupțiale pe Twitter, oferind diverse cadouri de nuntă ,,cuplului KFC”.
Surprizele s-au ținut lanț pentru cei doi îndrăgostiți astfel că, Coca-Cola s-a oferit să ofere toate băuturile răcoritoare pentru nuntă, o companie de bijuterii a oferit inelele, cineva s-a oferit să-i ofere mirelui un costum, altcineva s-a oferit să facă costumele tradiționale de nuntă, iar o altă persoană s-a oferit să plătească pentru ele.
Mai mult decât atât, o companie de bere s-a oferit să ajute cu negocierile de zestre– un cadou monetar tradițional de la familia mirelui pentru familia miresei, iar companiile de tehnologie au sărit cu dispozitive și aparaturi special și un post de știri s-a oferit să transmită în direct întreaga nuntă. Astfel, zeci de companii, corporații și persoane fizice au copleșit cuplul cu cadouri și oferte, de la fotografie la spectacole, la mâncare și cadouri de nuntă. Bunătatea și generozitatea străinilor vor acoperi, fără îndoială, mai mult decât costul nunții și lunii de miere, dar, mai important, vor susține cuplul și ideea că o cerere în căsătorie este ceva de sărbătorit, indiferent unde are loc.
Citește și: VIVIANA SPOSUB ŞI GEORGE BURCEA S-AU LOGODIT ÎN SECRET?! CUM S-A DAT DE GOL FOSTA VEDETĂ PRO TV
FOTO: Hepta și Facebook