Un mesaj amuzant a devenit viral pe rețelele de socializare, mulți cerând indicații către magazinul de antichități pentru a putea vizita magazinul, lăudând tonul glumeț al proprietarului care a scris nota.
Nota obraznică a unui proprietar de magazin, care a ieșit la prânz, a devenit virală după ce a lăsat un client fără cuvinte.
În timp ce majoritatea cumpărătorilor s-ar putea simți iritați să se prezinte și să găsească un magazin închis, această notă a liniștit mulți oameni.
Se pare că proprietarul magazinului de antichități, Steve, nu are nicio problemă să ajungă la subiect – nota făcând lucrurile extrem de clare.
Într-o minunată scriere de mână cursivă, nota spunea: „Dragii mei – A trebuit să fug la un prânz, dar mă voi întoarce pe la 3. Țineți-mi pumnii ca mâncarea esă fie bună – Dumnezeu știe că compania nu va fi – Steve.
O femeie a distribuit nota pe Twitter , adăugând: „Am văzut această notă pe ușa unui magazin de antichități la care am încercat să merg astăzi”.
O persoană a comentat: „În tot timpul când am citit acest lucru, mi-am imaginat o doamnă de 80 de ani și apoi a fost semnat„ Steve ”.
Un altul a scris: „Steve este o comoară! Acum sunt investit! Vreau să știu dacă mâncarea de la prânz a fost mai bună decât compania!”
Alții au recunoscut că nu au putut citi nota din cauza scrisului de mână al proprietarului.
„Cei 4 pași ai mei în timp ce citesc acest lucru: 1. Treceți peste cuvintele pe care le-aș putea citi pentru a obține ideea generală 2. Întoarceți-vă și încercați cuvintele mai grele cu cunoștințele mele generale despre situație.
„3. Blocați-vă pe ce este un„ prânz ”și ce înseamnă„ țineți-mi pumnii” 4. Creierul meu începe să funcționeze din nou”, a scris o persoană.