Super producția 5GANG de la Arenele Romane a fost încă o dovadă că fenomenul Selly & co. pornit în online se bucură de un mare succes și în offline. 10.000 de oameni au fost alături cu sufletul de 5GANG, au cântat împreună cu idolii lor toate versurile pieselor devenite hituri și, mai mult, au purtat tricouri sau hanorace 5GANG. Așa se face că tricoul SOS a fost vedeta serii printre cei dornici să arate cool, dar și hanoracele cu același mesaj, precum și tricourile cu mesaj 5GANG STAFF.(CITEȘTE ȘI: AMANTUL-POLITICIAN A FILMAT-O PE CÂNTĂREAȚA CĂSĂTORITĂ ÎN TIMPUL UNEI PARTIDE DE AMOR ȘI…)
De Ziua Copilului, idolii noii generații, fenomenul 5GANG și invitații lor, au creat o atmosferă explozivă, alături de o trupă de dansatori de la COBO Dance, cu DJs live mix în deschidere, efecte speciale de scenă asigurate de Pyro Events și lasere KLS Lasers. Un show de amploare, care s-a desfășurat la cele mai înalte standarde la doar un an și jumătate de la lansarea oficială a trupei pe piața muzicală.(NU RATA, AICI: AVEM PRIMA REACȚIE ÎN ANCHETA CANCAN.RO PRIVIND MOARTEA SUSPECTĂ A CONTABILEI-ȘEFE DE LA BLUE AIR. IML-UL SUSȚINE CĂ…)
Emoție multă a fost și de o parte și de alta a scenei: Selly a mărturisit că: „Există o comunitate foarte, foarte atașată și că există o chimie reală între noi și public. Noi simțim asta din ce în ce mai mult la fiecare show și am simțit-o mai ales astăzi, la Arenele Romane, când au venit oameni într-un număr atât de mare. Simt că ne cunosc, simt că ne știu fiecare vers, fiecare glumă, fiecare replică și asta nu poate decât să mă umple de fericire.”
În public, vedete precum Delia, Cătălin Măruță cu David, fiul său, BRomania, coregraful Edi Stancu și fiul, Minelli, Codin Maticiuc, dar și Vali Dobrogeanu, Ruxy Ghimp, Quick și Roxana Voloșeniuc (revista ELLE) cu fiul s-au bucurat de un show „SOS”.(NU RATA, AICI: ISPITA DE LA ”INSULA IUBIRII” RUPE TĂCEREA DUPĂ CE A FOST ACUZATĂ DE PROSTITUȚIE: ”TOTUL E PENTRU BANI! TREBUIE SĂ MĂNÂNC ȘI EU!”)
La primul lor eveniment de o asemenea amploare, 5GANG a stabilit, cu cele două concerte, un adevărat record pentru o trupă românească. După ce biletele la primul show „24/7” s-au epuizat rapid, la cererea fanilor, ei au organizat un al doilea eveniment, în aceeași zi, la care s-au vândut 50% dintre bilete în numai 7 zile de la punerea lor în vânzare. La intrare, toți fanii 5GANG au avut un loc special amenajat, de unde au putut achiziționa tricouri.
Selly a anunțat că, după succesul înregistrat pe 1 iunie cu cele două spectacole, urmează o vară plină de proiecte, „videoclipuri, lucruri muncite și lucruri care ne plac: scheciuri, provocări și multă muzică”. (NU RATA, AICI: CE LEGĂTURĂ AU VEDETELE IULIANA TUDOR & CLAUDIU LUCACI CU DECAPITAREA BOSSULUI DE LA TVR)