Trainerul în Public Speaking, Andrei Dunuță, te învață cum să vinzi orice și să convingi pe oricine

Publicat: 04/11/2022 | 19:03
Trainerul în Public Speaking, Andrei Dunuță, te învață cum să vinzi orice și să convingi pe oricine Sursă foto: Captură Youtube

Invitat în cadrul podcastului Fain & Simplu, Andrei Dunuță, trainer în public speaking, vânzări, leadership, motivare și charisma, a dezvăluit care sunt secretele celor mai convingători vânzători. Iată cum trebuie să te comporți cu femeile, dar și bărbații care îți sunt clienți. 

Recent, Mihai Morar l-a avut ca invitat în podcastul său de pe Youtube pe Andrei Dunuță, un tânăr care a reușit să construiască o companie ce le oferă cursuri tuturor oamenilor dornici să capete mai multă încredere în ei.

În cadrul cursurilor sale, Andrei se concentrează mai mult pe vorbitul în public ca instrument de creștere a încrederii și de identificare a noilor lideri. Bărbatul a povestit în timpul interviului cu Mihai Morar despre modul în care oamenii iau deciziile. Potrivit trainerului, persoanele iau decizii emoțional, dar le justifică rațional.

CITEȘTE ȘI: “ĂȘTIA VOR SĂ NE SPELE PE CREIERI!” MIHAI MORAR TRAGE SEMNALUL DE ALARMĂ DESPRE DEMOCRAȚIA DUSĂ LA EXTREM

Modalitatea prin care femeile cumpără lucruri

De asemenea, invitatul lui Morar a mărturisit faptul că femeile sunt mult mai afective atunci când cumpără ceva, iar ele caută mereu o emoție sau o imagine în orice. Tot potrivit spuselor lui Andrei Dunuță, bărbații sunt mai pragmatici atunci când vor să își achiziționeze un lucru.

Andrei Dunuță: ”Oamenii iau decizii emoțional șu le justifică rațional”

Mihai Morar: ”E mai greu să vinzi femeilor sau bărbaților?”

Andrei Dunuță: ”Femeile sunt mult mai emoționale, deci femeile caută mai mult partea de ”story”, de emoție, să fie despre imagine, în timp ce bărbații sunt mai pragmatici.

E mai ușor să vinzi femeilor, dacă înțelegi că ele cumpără emoțional, cu adevărat, și este mai ușor să vinzi bărbaților când înveți să lucrezi cu Excel-uri, cu cifre, să traduci din română în română.

Sunt și excepții de la regulă, unde sunt bărbați care cumpără mult mai emoțional decât femeile și invers”

Mihai Morar: ”Soția mea, de exemplu, care cumpără mult mai rațional decât mine. Eu am o parte feminină destul de dezvoltată”

Andrei Dunuță: ”Ea este filtrul financiar al familiei”

Mihai Morar: ”Si sunt o victimă bună a vânzărilor”

Andrei Dunuță: ”Tu ești un foarte bun client”, a fost doar o parte din conversația pe care au purtat-o Mihai Morar și Andrei Dunuță, în podcastul publicat pe Youtube, în urmă cu 2 zile.

VEZI ȘI: CARMEN FIT, DESPRE CUM SĂ SLĂBEȘTI FRUMOS ȘI SĂNĂTOS. DEZVĂLUIRI SINCERE LA PODCASTUL LUI MIHAI MORAR

 

 

 

 

This browser does not support the video element.