Clienții din România au săltat profitul Digi Communications și anul acesta. Veniturile grupului au devenit uriașe și au crescut cu un procent de 8,7% în primele nouă luni, spre deosebire de anul trecut. Astfel, de la venituri de 874,6 milioane de euro, s-a ajuns la 950,6 milioane de euro.
Compania RCS-RDS a înregistrat venituri uriașe în această perioadă, comparativ cu anul trecut.
“În ansamblu, Grupul Digi a obținut o performanță solidă în decursul celor nouă luni și în al treilea trimestru al anului 2020, în ciuda incertitudinilor generate de situația privind sănătatea publică. Deși impredictibilitatea a fost principala caracteristică a activității economice pe toate piețele în care este prezent grupul, operațiunile Digi pe aceste piețe au reușit să ofere rezultate excelente, ca o confirmare a nevoii în creștere de servicii de conectivitate, în toate sectoarele publice, în timpul pandemiei”, arată compania într-un comunicat de presă.
Compania RCS-RDS a investit și în pandemia de coronavirus, iar proiectele nu au fost neglijate deloc.
”Primele 9 luni din 2020 au arătat capacitatea companiei și a echipelor noastre de a gestiona riscurile și dificultățile într-o perioadă imprevizibilă, concentrându-ne pe proiecte și obiective majore. Având în vedere importanța serviciilor de comunicații electronice în timpul perioadei de carantină, am continuat să dezvoltăm rețelele și am investit în soluții tehnologice pentru a furniza servicii de o calitate constant optimizată.
Le mulțumim clienților noștri pentru încrederea și loialitatea arătate. Actuala bază de clienți este o dovadă a calității excepționale a serviciilor Digi. Suntem încântați că, în ultimele 12 luni, am adăugat aproape 2 milioane de servicii noi în portofoliul nostru”, a declarat Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Digi Communications N.V.