Top 10 trucuri prin care să ai mai mult timp. Greșeala pe care mulți o fac zilnic
Câteodată, 24 de ore par prea puține pentru toate treburile. Pentru cei care se confruntă cu această problemă, am pregătit 10 trucuri prin care să fii mai organizat, dar și greșeala care îți consumă timpul inutil.
Pentru a începe cu problema cea mai mare, greșeala care își „mănâncă” din zi este că stai prea mult de rețelele de socializare. Nu spune nimeni să nu te uiți la clipurile amuzante de pe TikTok sau să nu dai scroll pe Facebook sau Instagram, dar cu măsură.
Ca să fii mai productiv, sunt doar câțiva pași simpli care te vor ajuta să te organizezi mai bine și să nu mai simți că nu ai timp. (CITEȘTE ȘI: OMS a declarat variola maimuței drept urgență sanitară globală)
Top 10 metode prin care câștigi timp. Lista completă.
- Conștientizează faptul că managementul timpului este doar un mit. Trebuie să te gestionezi pe tine. Ziua are tot 24 de ore.
- Vezi unde pierzi cel mai mult timp. Poate fi vorba de Facebook, apeluri, prea multe ieșiri în oraș. Încearcă să reduci ce nu îți aduce niciun beneficiu.
- Elimină apelurile personale cât ești la muncă sau când ai treabă. Termină ce ai de făcut, apoi ocupă-te de viața personală. Vei fi mai eficient și vei avea când să îți termini sarcinile.
- Nu mai seta obiective mici, ci unul general. Te pierzi în detalii în loc să vezi ce este în ansamblu.
- Încearcă Outlook sau alte sisteme, un software, o aplicație pe telefon care să te ajute să îți sistematizezi obiectivele.
- Prioritizează-ți sarcinile. Lasă pe mâine ce nu este urgent astăzi.
- Împarte treaba ta și cu alții. Fie că este vorba de locul de muncă sau de acasă, este ok să ceri ajutor când nu mai poți.
- Stabilește o rutină.
- Stabilește o oră până la care să faci x lucru. Te va ambiționa.
- Asigură-te că laptopul tău funcționează la o viteză bună. Dacă nu, vezi cum îl poți optimiza. (CITEȘTE ȘI: Cum se închide, de fapt, cutia de cereale. Trucul pe care mulți nu îl cunosc)