Ți se întoarce stomacul pe dos! Cele mai odioase țepe pe care le-au luat românii când au comandat mâncare la domiciliu
Rețeaua de socializare Facebook a devenit platforma ideală unde clienții au ocazia să facă de râs restaurantele românești care își bat joc de clienți. În ultimii ani, a devenit o modă ca utilizatorii să urce imagini cu peparatele primite de la diverse localuri din Capitală și nu numai.
Problema e că, de foarte multe ori, primești niște dejecții reîncălzite, distruse la livrare sau, pur și simplu, oribile în loc de mâncarea comandată.
Și, până să stai să faci reclamații la Protecția Consumatorului și să completezi formulare, deja ți s-a luat și oricum simți că nu le-ar păsa. De-asta Facebook-ul a ajuns o metodă destul de bună de a le arăta restaurantelor țepare când fac ceva inacceptabil. Și a fost și creată o pagină în acest sens.
Cum funcționează? Pe scurt, comanzi mâncare de pe net sau în oraș, te trezești că nu este în regulă deloc și le trimiți imaginea cu numele localului, după ce i-ai contactat și p-ăia de la restaurant. Trimiți fotografia, iar pagina respectivă o publică și e o șansă ca ăia de la restaurant să-și învețe lecția.
Evident, nu merg plângerile că era prea sărată sau prea iute haleala, ci cazuri grave gen șurub în pizza și vierme-n ciorbă. Și frumos ar fi să le dai un semn și ălora de la restaurant că a fost o problemă. Cine știe, poate-s oameni de comitet și te rezolvă politicos, anunță vice.com.
Din păcate, asta nu se întâmplă mereu, conform celor de la Mâncaredecăcat: „De multe ori, restaurantele nici n-au știut să gestioneze plângerile și-au reacționat ca niște copii la pubertate prinși în fața Pornhub-ului. Am avut un caz în care clienta care ne trimisese imaginile cu mâncarea de căcat a fost sunată și trasă de urechi de restaurant. Unii primesc block pe paginile de Facebook ale restaurantelor, dar majoritatea primesc o mâncare corectă de la restaurante, ca revanșă. La unii se lasă cu toxiinfecție alimentară la a doua încercare, dar aici deja treaba e de OPC”.