Situație incredibilă într-un restaurant din Italia. Un client a fost taxat cu 2 euro pentru că a cerut să i se taie pâinea prăjită. Reacția epică a managerului de local, în rândurile de mai jos.
Episodul a avut loc la sfârșitul lunii iunie, la restaurantul Gera Lario, aproape de lacul Como. Mai exact, un client a fost taxat cu doi euro, pentru că a cerut să-i fie tăiată pâinea prăjită.
Individul respectiv a făcut publică întreaga situație pe portalul de călătorii Tripadvisor. Ulterior, postarea a devenit virală pe rețelele de socializare.
CITEȘTE ȘI: Dezastru în restaurantele de pe litoral: mizerie cumplită și mâncare expirată. Turiștii, puși în pericol
Taxa a fost inclusă pe bonul fiscal. Clientul s-a arătat nemulțumit de faptul că a fost nevoit să plătească 2 euro pentru ca pâinea prăjită să fie servită în două farfurii diferite.
„Formatul de pâine prăjită se servește deja tăiat în exact două jumătăți. Eram două persoane şi am cerut toast pe care l-am fi mâncat la masă în doi. Trebuie să plătim pentru că vrem să mâncăm pâinea prăjită în două farfurii. Incredibil, dar adevărat…”, a scris clientul, notează realitatea.ro.
La rândul lui, proprietarul restaurantului a justificat că a fost nevoit să ceară taxă suplimentară pentru că și el a folosit farfurii în plus.
„Am folosit farfurii și șervețele suplimentare”, a spus acesta.
De asemenea, bărbatul a mai declarat că fiecare solicitare suplimentară înseamnă și un cost în plus.
„Dacă un client îmi cere să fac două porții de pâine prăjită, trebuie să folosesc două farfurii, două șervețele și să merg la masă cu două mâini.
Este adevărat că, de cele mai multe ori, clientul are dreptate, dar este la fel de adevărat că solicitările suplimentare vin cu un cost”, a răspuns managerul localului, conform sursei citate.