Toate modelele cunoscute de Aro vor avea, începând cu 2013, câte o variantă contemporană, mai stilizată şi mai adaptată vremurilor în care trăim. Noul prototip Aro Go va fi gata in iunie 2013.
Maşinile vor face parte din gama Aro Go, proiect care va fi finanţat de doi oameni de afaceri din Arges. Maşinile Aro Go sunt creaţia cercetătorului grad I Marin Bădiţă, de la Universitatea Piteşti, care a lucrat mulţi ani în cadrul institutului de cercetare de la Aro Câmpulung. Prima maşină care va fi scoasă sub această siglă este o autoutilitară 4×4 de 3500 kg, realizata pe şasiul vechi al Aro 320, atâta doar că cel nou va fi mai lung şi va avea platforma mai coborâtă. Motorizarea va fi euro 5-6 şi se doreşte vânzarea acestuia la un preţ sub 10 000 euro cu Tva inclus, spune profesorul Bădiţă.
Fabrica urmează să fie amplasată tot în zona Câmpulung. Prototipul va fi gata în iunie 2013, la un preţ între 200 000- 500 000 euro. Deja sigla a fost înregistrată la OSIM şi nu mai rămâne decât ca uzina Aro să revină la gloria pe care a avut-o înainte, mai ales că va asigura o nişă de piaţă care, la noi, este descoperită, a mai spus Marin Bădiţă.
Ioana Zafira