Sute de români și-au petrecut noaptea într-un aeroport din Portugalia, după ce zborul le-a fost amânat fără motiv. Ce explicație a dat compania
Panică mare pe Aeroportul din Lisabona, miercuri seara. Sute de români au rămas blocați, după ce zborul li s-a anulat fără motiv. Aceștia au trăit momente pline de stres, fiind nevoiți să aștepte ore în șir un răspuns din partea companiei de zbor, la care-și cumpăraseră biletele.
Sezonul concediilor este în toi, așa că aeroporturile sunt pline de turiști. Traficul aerian a crescut cu peste 10 procente, iar personalul a fost suplimentat, mai ales în orele de vârf, pentru a nu exista blocaje. Chiar și așa, sute de români au avut parte de clipe de panică, pline de stres și oboseală, după ce zborul pentru care plătiseră bani frumoși, a fost anulat fără vreo explicație. Cu copiii de mână și cu bagajele în spate, peste 200 de oameni au rămas blocați, miercuri seară, pe Aeroportul din Lisabona, Portugalia. Turiștii s-au plâns de faptul că zborul a fost anulat fără să primească explicații. Românii au primit un simplu mesaj în care erau rugați să vină a doua zi pentru zbor.
CITEȘTE ȘI: ZBORURILE PE DISTANȚE SCURTE, INTERZISE! UNDE ȘI DE CE S-A LUAT ACEASTĂ DECIZIE
Care a fost motivul amânării zborului
Se pare că zborul a fost anulat pentru că aeronava a avut probleme neașteptate și a necesitat verificări. Cursa a fost reprogramată pentru 6 iulie, însă și atunci turiștii au avut parte de o surpriză: a fost amânată din nou.
„Wizz Air confirmă că zborul W4 3198 de la Lisabona la București Otopeni din 5 iulie a fost reprogramat pentru 6 iulie, deoarece aeronava care opera zborul a trebuit să fie supusă unor verificări tehnice neplanificate. Pe 6 iulie, aeronava a avut în continuare nevoie de verificări tehnice, astfel că zborul a fost amânat din nou. Cursa a fost deviată către Roma și apoi și-a continuat parcursul către București.
Din cauza indisponibilității locurilor de cazare, pasagerii au avut opțiunea să identifice individual soluții pentru cazare și, ulterior, să le fie rambursată suma în cauză de către companie. Pasagerii au fost informați prin SMS/e-mail că le vor fi rambursate costurile pentru cazare. Wizz Air își cere scuze pasagerilor afectați de această situație și reamintește că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa și că face tot ce îi stă în putință pentru a evita și reduce întârzierile”, a fost reacția reprezentanților companiei, pentru Știrile Pro TV.
CITEȘTE ȘI: MOTIVUL PENTRU CARE E INDICAT SĂ TE URCI ULTIMUL ÎN AVION. PUȚINI ROMÂNI CUNOSC ACEST TRUC