Survivor România va fi difuzată din sezonul următor la Pro Tv. Kanal D a renunțat la format după două sezoane.
Banijay este compania care distribuie formatul, la nivel global. Produs în mai mult de 40 de teritorii, „Survivor” a devenit un brand de succes, fiind una dintre cele mai urmărite emisiuni la nivel internațional.
PRO TV anunță colaborarea cu Acun Media, compania care produce formatul pentru mai multe țări, printre care Turcia, Grecia și Mexic, dar și a sezoanelor anterioare difuzate în România. În curând, toți fanii români vor avea oportunitatea de a trăi, încă o dată, unicitatea formatului care i-a făcut să nu se mai poată ridica din fața televizoarelor.
”Oamenii ar trebui, în primul rând, să-și facă un examen de conștiință fizic și spiritual, până să facă partea practică – să completeze formularul de înscriere. Ei trebuie să știe că vor să ajungă acolo și că totemul de imunitate e ceea ce își vor dori mai mult decât orice pe lumea asta. Traseele sunt extrem de solicitante, competiția este pe bune, reală: alergare, anduranță, determinare, focus. Asta este Survivor: mai vine o zi, mai vine o luptă”, spune Daniel Pavel, prezentatorul show-ului.
Regulile Survivor sunt clare: concurenții sunt împărțiți în două triburi care luptă zi de zi în provocări pentru imunitate și alte avantaje. După fiecare luptă pentru imunitate, o echipă se vede nevoită să-și elimine unul dintre membrii. Este o competiție dificilă în care există un singur Supraviețuitor: cel care pleacă acasă cu titlul și marele premiu.
Până la revenirea pe micile ecrane ale unuia dintre cele mai iubite show-uri de televiziune, înscrierile continuă, iar Daniel Pavel îi asigură pe toți cei de acasă că urmează un sezon de excepție: ”Îi asigur pe telespectatorii PRO TV că, alături de echipa de realizare a show-ului, suntem gata de un 3-2-1-Start al unui nou sezon epic de Survivor România”.
Sursa foto: Arhiva Cancan