Românii se vor bucura să audă această veste! Un magazin din țara noastră va avea numeroase reduceri la produse pentru toate persoanele. Iată ce te așteptă în acest magazin și ce conține căruciorul cu surprize!
Care este supermarketul din țară care va avea reduceri colosale. Acesta a pregătit pentru toți clienții diverse produse, o campanie inedită în România. Toate aceste produse la preț redus vor fi disponibile într-un cărucior cu surprize.
Citește și: PREMIERĂ ÎN ROMÂNIA! SE DESCHIDE PRIMUL MAGAZIN DIN ȚARĂ FĂRĂ CASIERI
În cadrul campaniei căruciorul cu surprize, Auchan oferă clienților reduceri substanțiale și oferte speciale pentru a încuraja achizițiile în magazin. Este o modalitate inovatoare de a încânta și de a răsplăti clienții loiali, dar și de a atrage noi cumpărători.
Sub titlul „Descoperă comoara din cărucior”, Auchan a lansat o campanie provocatoare, încurajând clienții să achiziționeze un cărucior plin cu produse nealimentare la o reducere incredibilă de 65% față de prețurile standard de raft. Căruciorul este sigilat și poate fi dezvăluit doar după achiziționare.
Această ofertă este disponibilă în hipermarketurile Auchan din Sibiu, Craiova Electroputere și Târgu Mureș Plaza Mall începând cu data de 29 martie. Prețul exact al căruciorului și conținutul său specific variază, dar promisiunea este că include o selecție diversă de produse nealimentare la un preț extrem de redus.
Clienții care au achiziționat cărucioarele misterioase până în prezent au descoperit între 10 și 20 de articole nealimentare în fiecare coș. Acestea includ electronice, produse de menaj, îngrijire a casei, decorațiuni și cosmetice.
Prețul pentru un astfel de coș variază între 540 și 1450 de lei, dar datorită reducerii de 65%, clienții au plătit doar 200 sau 500 de lei. Auchan se bucură să anunțe că în mai puțin de două ore, au fost vândute 150 de cărucioare, confirmând succesul campaniei.
Unii clienți au surprins pe toată lumea cumpărând mai multe cărucioare simultan, stârnind uimirea celorlalți clienți și a comercianților. Campania va fi extinsă în alte regiuni ale țării, desfășurându-se în fiecare vineri între orele 14:00 și 19:00.
Participanții trebuie să aibă vârsta minimă de 18 ani, iar produsele din coș sunt garantate. În cazul unui retur, se pot obține produse în schimb, dar nu și rambursarea banilor.
”Campania este deschisă persoanelor fizice cu vârsta de minimum 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care achiziţionează produsele participante la Campanie și care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”). Nu sunt eligibile pentru a participa în Campanie persoanele juridice, inclusiv forme asociative, cu sau fără personalitate juridică (…)
Auchan acordă valabilitate și garanție conform tuturor reglementărilor legale, în baza listei aflate în interiorul coșului, care conține desfășurătorul tuturor produselor, asociat cu codul coșului cu valoarea lui și cu bonul de casa.
Ca excepție de la procedura generală de retur, produsele achizitionate din magazinele fizice în cadrul Campaniei nu se returnează în baza dreptului de retragere. Produsele continuă să beneficieze de garanția de conformitate, motiv pentru care clientul se poate adresa Auchan în eventualitatea identificării unei neconformități a produsului”, se arată în regulamentul campaniei.
Citește și: EXPERIMENTUL FĂCUT DE O ROMÂNCĂ. CE A MÂNCAT DE 74 DE LEI O SĂPTĂMÂNĂ ÎNTREAGĂ