Este deja sezonul cu numărul 10 pentru emisiunea atât de urmărită de telespectatorii postului Pro TV, ”Românii au talent”. Dar și o grămadă de bani intră în conturile patronilor trustului din ”Pache Protopopescu”. (CITEȘTE ȘI: DRAMA PRIN CARE A TRECUT ANDI MOISESCU, JURATUL DE LA ”ROMÂNII AU TALENT”: ”POATE AȘA AM ÎNVĂȚAT NIȘTE LUCRURI!”)
Edițiile din acest sezon din Românii au Talent le-au făcut românilor izolarea la domiciliu mult mai ușoară. Show-ul care îi reunește la masa juriului pe Florin Călinescu, Andra, Mihai Petre și Andi Moisescu este foarte îndrăgit de public. Alături de amfitrionii Smiley și Pavel Bartoș, aflați în culise, cei din fața televizoarelor s-au obișnuit cu momente pline de surprise.
Emisiunea de un real succes care se difuzează vineri, începând cu ora 22:30, zeci, ba chiar sute de participanți încearcă să convingă un juriu destul de exigent, cu multe cunoștințe de showbiz. Dar și produc mulți bani, fără să știe. Ba s-ar putea spune că sunt sume record.
Potrivit paginademedia.ro, în mod estimativ, din reclamele difuzate pe timpul acestui show, PRO TV a câștigat câteva milioane de euro. (NU RATA: ANDRA MĂRUȚĂ A COMIS-O LA ROMÂNII AU TALENT. GAFA +18 DIFUZATĂ DE PRO TV: „TOATĂ LUMEA ZICE DE NOI, ARDELENII, CĂ, PÂNĂ NE DĂM DRUMUL..”)
Încasările au fost suplimentate cu un milion de euro și datorită edițiilor difuzate în reluare, a doua zi. Totalul încasărilor pe care le-a avut postul de televiziune au fost de aproximativ 3,5 milioane de euro.
S-au încheiat, în același timp, și parteneriate, tot pe bani, firește. Din totalul de bani, aproximativ 2,7-2,8 milioane de euro le-au revenit din reclamele difuzate pe parcursul edițiilor Românii au Talent, din serile de vineri, în prime-time.