Strategia folosită de unii șoferi Uber. O femeie a povestit ce a pățit: „Tind să cred că e o nouă găinărie tipic românească pentru niște bani câștigați ușor!”
O clientă Uber s-a arătat dezamăgită de noii șoferi ai companiei. Femeia susține că a avut parte de mai multe ori de întâmplări neplăcute, în care șoferii Uber i-au cerut să anuleze comanda, deși ea e cea care trebuie să fie taxată.
Femeia a scris despre ultima ei întâmplare pe pagina de Facebook, menționând că i se pare că ceea ce a pățit este, de fapt, „o nouă găinărie tipic românească pentru niște bani câștigați ușor”. (Vezi aici Vești proaste pentru bucureșteni: Primăria Capitalei vrea să interzică Uber și Taxify)
„Noi coloboratori la Uber și o nouă schemă. Șoferul acceptă comanda, dar nici măcar nu pleacă de pe loc. După câteva minute ești anunțat că a fost oprit de poliție sau îi e foame și se duce să mănânce ceva sau s-a întâmplat ceva și te roagă să anulezi tu, pentru că altfel i se blochează lui comenzile.
E a treia oară pe săptămâna asta când sunt rugată să anulez și implicit să mi se retragă mie taxa de anulare, deci tind să cred că e o nouă găinărie tipic românească pentru niște bani câștigați ușor. Uber ar trebui să înceapă să-și selecteze angajații pentru că e mare păcat. Acest individ era oprit de poliție, dar îmi scria în continuare și după ce a văzut că nu îi merge, s-a decis să vină totuși să mă „cunoască”. Pe bune, Uber?!”, a scris o femeie pe pagina ei de Facebook. (Citește și Un şofer Uber a plonjat cu clienţii în mare, după ce aplicaţia i-a arătat ruta greșită)