Afectata de criza financiara, conducerea formatiei din Ghencea incearca sa revigoreze bugetul clubului prin vanzarea de calorifere personalizate.
„De acum, toti stelistii isi pot personaliza caloriferele cu ima-ginea dorita”, este anuntul care te intamplina pe site-ul oficial al gruparii „ros-albastre”. Din nefericire, campania de marketing, pe cat este de ilara, a inceput si cum nu se poate mai prost, fiindca a debutat o data cu venirea primaverii si, tinand cont ca termenul de livrare este de 10 zile lucratoare pentru caloriferele de aluminiu si de 30 pentru cele de otel, este greu de crezut ca suporterii se vor ingramadi sa comande. In orice caz, inventivitatea departamentului de marke-ting al Stelei trebuie apreciata, fiindca, in timp ce patronul clubului, Gigi Becali, nu trece printr-o perioada roz pe plan financiar, banii adusi la buget se pot transforma in salarii pentru jucatori sau chiar in sumele ne-cesare pentru achizitii.