Stația de metrou Valea Ialomiței din Drumul Taberei a fost terminată. Imagini de la fața locului

Publicat: 04/07/2020 | 17:07

Ministerul Transporturilor a publicat imagini filmate cu stația de metrou Valea Ialomiței, de pe Magistrala 5, din Drumul Taberei. Însă… nu s-a specificat și data la care stația de metrou va fi dată în folosință.

Se pare că lucrările au fost îngreunate din cauza pandemiei de coronavirus, pentru că unele materiale din import, mai ales cele din China și Italia, au ajuns cu întârziere.

La opt ani de la începerea lucrărilor și după numeroase amânări, la finalul lunii trecute, Ludovic Orban le-a promis cetățenilor că magistrala va fi dată în folosință cât de curând.

Ministerul Transporturilor a publicat imagini filmate cu stația de metrou Valea Ialomiței, de pe Magistrala 5. (CITEȘTE ȘI: NUMELE LUI DAN NEGRU APARE ÎNTR-UN DOSAR AL POLIȚIEI! E VICTIMA UNEI REȚELE DE ”PIRAȚI” ONLINE: “ȘTIU CĂ SUNT ZGÂRCITUL SUPREM, DAR…”)

https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/videos/1000416180402090/

Lucrările au început în 2012

Lucrările la Magistrala 5 au început în 2012 și aveau termen inițial de finalizare anul 2015. M 5 are 10 stații și un depou și va transporta la capacitate maximă 100 000 de călători pe oră în ambele sensuri.

Stațiile sunt dispuse la o distanță de aprox. 600 de metri spre deosebire de rețeaua veche, construită înainte de 89 cu stații la peste un kilometru depărtare. (VEZI ȘI: TRAIAN BĂSESCU, MESAJ CLAR PENTRU KLAUS IOHANNIS. “CER REVENIREA LA STAREA DE URGENȚĂ!” CE ÎL NEMULȚUMEȘTE PE FOSTUL PREȘEDINTE AL ROMÂNIEI)

„Magistrala de metrou M5, secţiunea Râul Doamnei – Eroilor, inclusiv staţia şi depoul de pe Valea Ialomiţei, este un obiectiv strategic major pentru Guvernul Orban. Din prima zi în care am preluat guvernarea am avut foarte multe discuţii cu antreprenorul, pentru că acolo sunt trei contracte: la partea de structură avem un contract, şi este executat în proporţie de 95%, la partea de finisaje avem alt contract, şi este executat în proporţie de 73%, iar ultima componentă, cea de siguranţă şi automatizare, aici contractul este realizat cam în proporţie de 40%, în sensul că s-au achiziţionat toate echipamentele, aproape toate, nouăzeci şi la sută din echipamente, urmează a interveni, a face efectiv lucrările.

La componenta de automatizări, ei nu pot să facă automatizările până când nu se finalizează structura. Înţeleg că în aprilie vor finaliza componenta de structură, şi automat au 6-7-8 săptămâni cei care se ocupă de partea de automatizări să îşi finalizeze lucrările”, declara Lucian Bode.