CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România, vă oferă şi astăzi, aşa cum v-a obişnuit, imagini fabuloase de la o superpetrecere! "Regele internetului" a atras toate privirile la NUBA, acolo unde i s-a adus un sarcofag zburător plin de şampanii, pe care era scris numele său! (CITEŞTE ŞI: Vincenzo s-a înecat în şampanie! L-am filmat după ce a aflat că poate divorţa, în sfârşit, de Antonia...)
În total, „Regele internetului” a comandat, în noaptea de pomină petrecută la NUBA alături de prieteni, aproape 100 de şampanii! Milionarul a fost implicat chiar într-un „război” cu un grup de afacerişti arabi, legat de cine comandă mai multe şampanii. Aşa cum se întâmplă de fiecare dată, „Regele internetului” a câştigat disputa, milionarii arabi fiind nevoiţi să se recunoască înfrânţi.
„Regele internetului” a devenit cunoscut în showbiz-ul nostru după ce a cumpărat cea mai scumpă sticlă de şampanie comandată vreodată în România, un „dinozaur” de 9L marca Armand de Brignac, brandul de şampanie de lux cel mai la modă printre milionarii de la noi. (VEZI IMAGINILE EXCLUSIVE AICI) A fost atunci un mega-eveniment la NUBA, artişti de marcă precum Delia şi Carla’s Dreams urcând pe scenă pentru a ţine super-concerte.
Cea mai scumpă şampanie comandată vreodată în România, „dinozaurul” rosé de 9L marca Armand de Brignac, a costat cât un apartament: 45.000 de euro! A fost momentul cel mai important dintr-un lung şir de „aroganţe” făcute de milionarii de la noi cu ocazia mini-vacanţei de 1 Mai. A curs multă şampanie de lux şi s-au făcut mega-petreceri atât pe litoral, cât şi în Capitală în acea perioadă, petreceri ce au ţinut până dimineaţa. (VEZI ŞI: Soţia milionarului Edy de România a dat lovitura! S-a ”lipit” de bogătaşul care a comandat la NUBA…un frigider de şampanii Dom Perignon & Armand de Brignac! – EXCLUSIVITATE CANCAN.RO, site-ul nr. 1 din România)
„Regele internetului”, un italian care locuieşte în România, a dezvoltat numeroase proiecte în sectorul IT, cu inovaţii în domeniul aplicaţiilor, al soluţiilor „mobile payment” şi al pieţei europene de „mobile marketing”. De asemenea, companiile lui au implementat soluţii de optimizare a traficului online şi este considerat, de către cei peste 100 de angajaţi ai săi, ca fiind „creierul luminat” al IT-ului din România.