Singurul producator roman de recuzita sado-maso
SOLUTIE. Sex-machine monopost pentru sotiile neglijate, ale caror barbati sunt prinsi cu afaceri sau in trafic ISTORIE. Cagula, temutul obiect de tortura din Evul Mediu, produce astazi placeri nebanuite. Marian studiaza pe calculator caracteristicile unei bormasini care ar putea fi transformata in vibrator Idee. Un intreprinzator bucurestean din domeniul marochinariei si-a extins afacerea confectionand instrumente pentru sado-masochisti Razvan Mateescu Singurul producator autohton de accesorii BDSM (Bondage, Domination, Sado-Maso) ofera un veritabil arsenal de obiecte pentru cuplurile care vor sa simta pe pielea lor senzatii cu adevarat neobisnuite in timpul partidelor de sex. Cele mai simple sunt bicele dureroase si nedureroase, facute din piele naturala, destinate celui care vrea sa-si supuna „la greu” partenerul. Cagula din piele neagra aminteste de Intunecatul Ev Mediu. Partenerul-calau ii inchide, pe rand, fermoarele celui torturat, ii prinde o zgarda de gat si il trage spre un dispozitiv in forma de X, de care acesta va fi rastignit cu ajutorul unor inele. „Trebuie ca respectivul sa stie cat poate sa indure acest tratament, pentru ca sa nu se intample accidente nefericite”, ne explica Marian. „Sub cagula din piele nu se poate respira, iar in momentul in care se aplica si aparatorile peste ochi, chinul devine serios.” Si ca sa fie trauma completa, in tot acest timp, „victima” are catuse la maini. Cei doi parteneri, adeptii acestor metode, se completeaza reciproc. Primul, prin faptul ca domina, iar „sclavul” pentru ca simte placere doar atunci cand este umilit si torturat. Insa, rolurile se pot schimba, pentru ca relatia de amor sa fie diversificata si sa nu duca la plictis. In urma unui schimb de experienta cu omologii din Occident, Marian si-a pus problema daca nu poate realiza si el cateva prototipuri de sex-machine. A facut deja doua tipuri care s-au vandut ca painea calda. Masina de facut sex este destinata doamnelor ai caror soti sunt prinsi cu afacerile sau in traficul infernal din Bucuresti. Poate fi actionata electric sau hidraulic. Foto: Razvan Mateescu