In numai o luna de zile, opt tineri talentati si cu multa imaginatie, au reusit imposibilul. Sa transforme epavele a doua masini, un Logan si un Hyundai Coupe, intr-o super masina, primul Logan Coupe din Romania.
Nimic nu este imposibil atunci cand doresti cu adevarat ceva. Aceasta este premiza pe care au mers o gasca de tineri, toti angajati ai unui service auto din Bucuresti.
Si-au dorit sa isi arate maiestria si au reusit sa puna in aplicare ceea ce visau de cativa ani: sa combine elementele a doua marci de masina, pentru a crea ceva inedit.
Si au reusit. In numai o luna, timp de 12 ore pe zi, opt meseriasi au muncit la construirea primul Logan Coupe din Romania.
Pasiunea dusa la extrem i-a facut pe specialisti sa uite de foame, sete ori frig.
Si-au canalizat toata energia si tot talentul in fabricarea unei masini. Cum a fost posibil sa transforme un Logan Alb, intr-un Logan Coupe rosu, ne spune chiar „creierul” proiectului, Mihai Popa:
” Am combinat elementele a doua masini, un Logan si un Hyndai Coupe. Am inceput proiectul printr-un desen tehnic, apoi am taiat fiecare element in parte si l-am remodelat, pentru a corespunde unui coupe. A fost o munca minutioasa, iar fiecare element a trebuit taiat la milimetru„, ne-a marturisit tanarul.
Pentru ca masina sa corespunda design-ului unui coupe, a fost modificata structura caroseriei loganului, s-a folosit plafonul Hyundai-ului, dupa care a urmat asamblarea preliminara, la care s-a muncit asiduu cateva zile:
„S-a lucrat mult la finisaje si elementele de design. S-a lucrat mult si la partea tehnica. Au fost schimbate suspensiile cu unele sport, pentru o o tinuta mai buna de drum, farurile au fost si ele modificate.
Apoi, am inceput pregatirea pentru vopsitorie. Ne-am razgandit de foarte multe ori asupra culorii, insa, in cele din urma, am votat si am decis sa vopsim masina in culoarea rosie. „,a continuat Mihai Popa.
Si interiorul masinii este unul special. Au fost scoase scaunele originale si montate unele sport.
Masina este dotata si cu sistem audio performant: DVD, amplificatoare si difuzoare Hi-Fi.
In ultima jumatate de an, masina, care se afla in perfecta stare de functionare, a castigat nenumarate premiile la saloanele auto-moto autorizate, din Romania.
De curand, baietii au mai bifat o victorie, poate cea mai importanta. Au reusit sa omologheze masina la Registrul Auto Roman(RAR), adica automobilul poate circula, legal, pe strazile din Romania.
Intregul proiect a costat aproximativ 25.000 de euro.
In 2010 au creat primul Logan decapotat
Aceeasi echipa de tineri a creat, in 2010, primul Logan decapotabil:
” La aceasta masina nu s-au adus elemente de la un alt automobile. Loganul a fost reconstruit dintr-o masina epavaAm modificat caroseria, iar mai apoi a fost rigidizata pentru a face fata solicitarilor survenite in urma lipsei plafonului.
Scaunele si banchetele au fost imbracate in piele alba, iar masina are culoarea alb perlat. De asemenea, Loganul este dotat cu un sistem multimedia ultra-performant(3 DVD-uri si o putere audio de 2000 wati)”, a declarant Mihai Popa, pentru CANCAN.RO.
Frumusetea pe patru roti are suspensie sport, a castigat nenumarate premii si urmeaza sa fie inmatriculata anul viitor.
Ramona Badescu si Roxana Ciuhulescu au condus Loganul Coupe
Prima care a fost fascinata de Loganul Decapotabil si de cel Coupe a fost Roxana Ciuhulescu, care a si dorit sa faca un test drive cu fiecare “bijuterie”. In urma cu doua saptamani, Ramona Badescu a fost si ea impresionata de frumusetea Loganului Coupe, pe care a si avut ocazia s ail conduca pentru cateva zile.
Claudia Balan