Proprietarul unei mașini nou-nouțe a avut parte de un adevărat șoc, după ce a primit o factură d 14.000 de dolari. Suma viza anumite reparații, deși automobilul fusese cumpărat cu o zi înainte. Ce conținea nota de plată?
Citește și: CUM POATE DISTRUGE DACIA SANDERO FAIMOASA TESLA Y. REZULTATUL ÎL VOM AFLA ABIA LA ÎNCEPUTUL LUI 2024
Shreyansh Jain a întâmpinat o situație neașteptată după ce a cumpărat o mașină Tesla, modelul Y. La nici 24 de ore de la achiziție, s-a trezit că trebuie să plătească 14.000 de dolari pentru reparații. Se pare că factura primită are la bază o problemă mult mai mare, potrivit unui raport amănunțit.
Shreyansh Jain a achiziționat o mașină Tesla, modelul Y, iar la o zi distanță, o parte din suspensia vehiculului său electric s-a rupt în timp ce conducea. În mașină se afla și familia sa. Automobilul avea 115 mile pe kilometraj când anumite părți din el s-au rupt efectiv și au ajuns pe asfalt.
Bărbatul a fost șocat atunci când mașina a început să se „dezmembreze” pentru că plătise aproximativ 55.000 de dolari pentru ea. A mers imediat la un centru service Tesla. Inițial, un angajat i-a spus că nu există „nicio dovadă a unei daune externe” și i-a transmis că producătorul de mașini electrice va plăti daunele.
Totuși, se pare că nu a fost așa! Jain s-a trezit cu o factură de 14.000 de dolari și cu o scrisoare de la Tesla, potrivit căreia problema era rezultatul unei daune „anterioare”. Reparația a durat 3 luni, iar după această perioadă bărbatul a revândut mașina, însă a ieșit pe minus cu 10.000 de dolari.
Acest caz nu este singular. Jain a fost doar unul dintre miile de proprietari de Tesla care s-au confruntat cu probleme legate de suspensie sau direcție în ultimii șase ani, potrivit unei investigații Reuters. Elon Musk, fondatorul Tesla, a recunoscut că mașinile lui au întâmpinat probleme de calitate.
„Când mergi mai repede, descoperi pur și simplu aceste lucruri. Dacă le-am ști dinainte, le-am rezolva dinainte.”, i-a spus Elon Musk expertului auto Sandy Munro, în 2021.
În ciuda acestor afirmații, compania a negat alte probleme existente și „a dat vina” pe proprietari.