Loredana Chivu tună şi fulgeră după ce a fost batjocorită pe banii ei într-un avion TAROM de către o însoţitoare de zbor. Blonda spune că vrea ca stewardesa să fie concediată şi că este inadmisibil ce s-a întâmplat. A mai declarat că nu a fost sunată de nimeni din cadul companiei pentru a-şi cere scuze.
Asistenta păcătoasă a dat nas în nas cu o….stewardesă cu veleităţi de paparazzi, care a fotografiat-o şi i-a comentat ţinuta, fără să ţină cont că şi blonda contribuie la salariul ei şi că a ales să zboare cu TAROM, şi nu cu o altă companie, desi avea de unde alege. Anna Arieşan, însoţitoarea de zbor, a postat pe pagina ei de socializare un comentariu acid la adresa Loredanei şi o poză cu ea. ”Cum naiba la 50 de grade să te îmbraci cu geacă din piele (galbenă) şi papuci gen (mov), plus o rochie fff scurtă care era tot galbenă, mai avea şi o geantă aurie. Ori am înnebunit eu, ori a luat-o moda razna”, a scris însoţitoarea de zbor.
Loredana Chivu este foc şi pară şi spune că nu va lăsa lucrurile aşa. ”Este inadmisibil ce s-a întâmplat, bătaie de joc. Eu am ales TAROM pentru că ştiam că este o companie serioasă care îşi respectă clienţii. Aveam impresia că personalul este atent selectat, însă nu este deloc aşa, am simţit asta pe pielea mea. Cum îşi permite domnişoara Anna Arieşan să mă pozeze în avion, să pună poza pe Facebook şi să mă batjocorească. Cine i-a dat acest drept? Eu am plătit TAROM pentru servicii de calitate, asta aşteptam. Nu ca o angajată să facă ce-a făcut”, a declarat blondina pentru CANCAN.ro.
Asistenta păcătoasă spune că a contactat un avocat şi vrea să o dea în judecată pe stewardesă. ”Să răspundă pentru ce a făcut, cine greşeşte, plăteşte. Mă gândesc dacă să mă îndrept şi împotriva companiei aviatice. Nici scuze nu şi-au cerut”, a mai spus ea.
CANCAN.ro a solicitat TAROM un punct de vedere oficial în legătură cu ceea ce s-a întâmplat, A fost nevoie de mai bine de cinci ore pentru un răspuns de două rânduri. Deşi însoţitoarea de zbor, care se afla în timpul serviciului, a făcut ce-a făcut, oficialii nu par îngrijoraţi de ceea ce s-a întâmplat. ” Punctul de vedere exprimat de angajata noastră pe pagina personala de Facebook reprezintă o opinie personală cu care nu ne asociem. Cazul va fi analizat la nivelul Companiei şi se vor lua măsurile care se impun”, spune TAROM. Despre faptul că un client a fost pozat în avion nu se spune nimic. Nici vorbă de scuze!.