Serialul Vlad, episodul 9. Carla se apropie din ce în ce mai mult de Ștefan
Serialul Vlad, de la Pro TV, a adus cel de-al 9- lea episod în fața publicului, luni, 22 aprilie. Unul cu mai multă acțiune ca niciodată. Răzvan s-a întâlnit cu Cezar și a aflat lucruri dureroase despre Adrian. (Citește și: Serialul Vlad, episodul 8. Ștefan este implicat într-o bătaie sângeroasă)
Cu toate că prietenii fratelui său au insistat să renunțe la articol, Răzvan nu s-a dat bătut și a mers la casa Dragomir pentru a vorbi cu cei trei prieteni ai fratelui său: Ștefan, Eliza și Leo, aceștia fiind ultimele persoane care l-au văzut pe Adrian înaintea jafului de la cazinou. Deoarece discuția cu ei nu l-a mulțumit, aflând informații pe care nu le credea, a mers mai departe cu investigația, a ajuns la închisoare și apoi l-a cunoscut pe Cezar, bărbatul care i-a dat peste cap tot planul.
După negocieri și planuri, Vlad i-a convins pe Ștefan și pe Eliza să semneze parteneriatul cu el și astfel să pună în pericol tot ce au. Leo s-a întors la orfelinat și i-a propus lui Filip să-i fie ucenic, să-l învețe tot ce știe și ușor-ușor să-l lase în locul lui, iar Ștefan a început să-i dea de bănuit Elizei după ce a plecat noaptea la cazinou, chemat fiind de Carla, care se apropie din ce în ce mai mult de sufletul lui Ștefan.
Lunea viitoare, de la 20:30, aflăm ce se întâmplă cu Matei, dacă a văzut sau nu filmulețul la care se uita mama lui, ce-i spune Roxana lui Titi atunci când se reîntâlnesc, care este planul lui Leo cu Cezar, dar și multe alte detalii care duc povestea într-o nouă direcție.
„Vom face şi sezonul doi”
Serialul Vlad, produs după licența serialului turcesc Ezel, a fost pariul Pro TV pentru această primăvară. Vlad a debutat luni, 25 februarie cu cifre bune, ca lider de audiență pe toate targeturile. Pe parcursul difuzării, Vlad s-a aflat la bătaie cu Asia Express, principala emisiune a postului concurent, Antena 1.
„Suntem fericiţi să vedem că telespectatorii noştri au primit foarte bine serialul „Vlad“. Ca să fiu complet sincer, a fost un risc foarte mare pe care ni l-am asumat – să lansăm în prime timeun serial în care am investit un buget mare. S-a dovedit a fi o mişcare bună, pentru că a reuşit să aducă o audienţă puternică şi loială.
Telespectatorii ne spun că le place faptul că este un serial care pare real, că este construit atât pe părţile bune, dar şi pe cele mai puţin bune ale societăţii şi că personajele sunt puternice şi umane.
Serialul este inspirat din clasica poveste a contelui de Monte Cristo şi, astfel, sunt elemente pe care oamenii le recunosc. Dar, în final, este vorba despre o poveste universală de dragoste, trădare şi răzbunare, spusă într-un mod local, românesc.
Vom face şi sezonul doi. Nu am putea altfel atunci când vedem că mulţi români urmăresc serialul şi sunt captivaţi de poveste”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO al postului Pro TV.
Citește și: “Insula Iubirii” s-a scufundat după doar prima ediție. Antena 1, umilită de Pro TV!