Seinfeld face reclama la Microsoft
SPRIJIN. Jerry Seinfeld ajuta compania Microsoft sa isi invinga rivalii MANA LARGA. Compania intemeiata de Bill Gates a cheltuit 300 de milioane de dolari pentru ultima campanie publicitara Costisitor. Actorul american a primit 10 milioane de dolari pentru a fi imaginea companiei intemeiate de Bill Gates Alina Creanga Actorul american Jerry Seinfeld si-a rotunjit spectaculos veniturile, dupa ce a acceptat propunerea venita din partea renumitei companii IT Microsoft de a aparea intr-un spot publicitar. Suma care i-a intrat in buzunar simpaticului comic cu aceasta ocazie se ridica la 10 milioane de dolari si reprezinta doar a treizecea parte din bugetul alocat de compania infiintata de Bill Gates promovarii produselor Microsoft.
Lansare pe patru septembrie
„Seinfeld va fi personajul-cheie al campaniei si ii va da replica chiar lui Bill Gates in cateva spoturi extrem de bine gandite de specialistii nostri”, a declarat recent un reprezentat al companiei de publicitate care se ocupa de campania in discutie. „Va fi ceva grandios, dar nu ma siliti sa va dau detalii. Trebuie sa aveti rabdare pana pe patru septembrie, cand vom lansa prima reclama al carei personaj principal va fi Jerry Seinfeld”, a adaugat aceeasi sursa. Se pare ca dorinta Microsoft de a cheltui o suma atat de mare pentru o campanie de promovare, respectiv 300 de milioane de dolari, are la baza dorinta conducerii companiei de a propulsa notorietatea produselor Microsoft peste cea a rivalilor de la Apple. Desi angajatii implicati in producerea spoturilor publicitare pentru Microsoft s-au straduit din rasputeri sa fie din cale afara de discreti si sa nu „transpire” nimic pana la lansarea oficiala din toamna, se pare ca noua campanie, cea mai mare din istoria Microsoft, va propune publicului variatiuni la sloganul „Windows, not Walls” (ferestre, nu pereti).