Seful unei regii de stat, promovat „moca” in reviste de lux
SUSPECT. Aceasta macheta este promovata gratuit (?!!) de catre prietenii presedintelui Regiei Ciudatenie. Vicepresedintele PNL Sibiu, Mircea Cazan, se afla intr-o postura de invidiat: are prieteni atat de buni, incat acestia ii promoveaza pe gratis imaginea de candidat la Senat, la pachet cu cea a companiei de stat pe care o conduce. Desigur, pentru cine poate sa creada asta.. Bogdan Tiberiu Iacob De cateva saptamani, imaginea miliardarului Mircea Cazan, presedintele Regiei Nationale de Comunicatii, Radiocom, este puternic promovata prin machete publicitare care apar in reviste destinate clientilor cazinourilor din Romania, lucru cel putin ciudat. Fiind vorba de o regie importanta, de stat, te-ai astepta, mai degraba, la o campanie in publicatii economice de prestigiu sau in ziare centrale de mare tiraj si nu in reviste pe care le citesc impatimitii blackjack sau ai ruletei. In plus, vicele PNL Sibiu, om de incredere, din informatiile noastre, al unuia dintre principalii lideri ai partidului, e candidat la Senat intr-un colegiu sibian, deci ar putea aparea lesne suspiciunea ca reclama pentru Radiocom e, de fapt, o publicitate electorala mascata facuta in contul presedintelui regiei, pe banii statului, adica ai contribuabililor. Contactat ieri de noi, Cazan furnizeaza o explicatie cel putin socanta: „E o reclama pe care mi-o face gratuit un prieten de-al meu, patronul revistelor respective, pentru ca ii e drag de mine. Pot sa va spun chiar ca in urmatoarele numere o sa apar inclusiv pe coperta, tot pe gratis, gratie acestei amicitii”. Liberalul a confirmat, de asemenea, candidatura, marturisind, insa, ca nu atat el isi doreste sa candideze, „cat un grup de colegi din partid care trag de mine sa merg la Senat”. Lucrul cel mai ciudat in toata povestea, si care pune sub semnul intrebarii explicatia lui Cazan: presupunand ca e cineva care accepta machete publicitare gratis, pe considerente de prietenie, de ce nu e promovata direct imaginea vicelui liberal si se recurge la un subterfugiu, prin promovarea sa la pachet cu Radiocom? O intrebare la care cineva va trebui sa raspunda, in viitorul apropiat. .