Secretul de pe sigla Carrefour. Ce reprezintă logo-ul aflat pe toate magazinele companiei franceze
Multe persoane s-au întrebat, de-a lungul timpului, ce semnifică, de fapt, sigla companiei Carrefour. Logo-ul ascunde un mic secret, pe care francezii îl cunosc foarte bine, însă există și persoane care nu știu despre ce este vorba, mai exact.
Există o mulțime de companii peste tot în lume cu diferite sigle, care mai de care mai atrăgătoare, însă puține persoane știu ce se ascunde, de fapt, în spatele lor. Așa cum era de așteptat, unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de magazine din lume are o poveste destul de interesantă în ceea ce privește logo-ul pentru care a optat.
Ce semnifică logo-ul care se găsește pe toate magazinele Carrefour
Dacă există companii care au în spate o istorie mai puțin frumoasă, iar logo-urile sunt inspirate din asemenea experiențe, nu putem spune același lucru și despre compania Carrefour. A fost înființată în Franța în 1959, iar de atunci a reușit să se extindă surprinzător de mult.
Pentru a putea determina semnificația siglei, mai întâi trebuie să înțelegem ce înseamnă, de fapt, cuvântul în sine. „Carrefour” se traduce din limba franceză drept „intersecție” sau „răscruce de drumuri”. Astfel, logo-ul ascunde, de fapt, chiar sensul cuvântului, exemplificând asta și prin cele două săgeți – cea roșie, întoarsă spre stânga, care semnifică „trecutul” și cea albastră, care este îndreptată către dreapta și semnifică viitorul. Mai mult decât atât, între cele două săgeți se poate identifica și litera „C”, adică prima literă a cuvântului din limba franceză.
Ceea ce nu foarte multă lume știe este că la început magazinele Carrefour nu erau deschise oriunde, dimpotrivă. S-a încercat o poziționare strategică a acestora, fiind construite în Franța, chiar lângă intersecțiile importante. De asemenea, culorile nu au fost alese la întâmplare, deoarece roșu, alb și albastru sunt cele trei nuanțe care se regăsesc pe drapelul Franței.