Sunt vești noi pentru cele două miliarde de utilizatori ai aplicației WhatsApp. Mai cu seamă, șefii Meta au în plan, de ceva timp, să introducă reclamele în aplicație. Această veste, însă, nu a fost îmbucurătoare pentru mulți dintre utilizatorii platformei, expunându-și opiniile în mediul online. Unii dintre ei consideră că experiența utilizatorului pe platforma de socializare se va degrada. Iată detaliile mai jos, în articol.
Șefii Meta au în plan, încă din anul 2018, să introducă reclamele și pentru aplicația WhatsApp. Doar că această decizie nu ar fi agreată, iar schimbarea aceasta va afecta două miliarde de utilizatori. În ultimii doi ani, WhatsApp a venit cu îmbunătățiri a experienței pe care o are utilizatorul, însă ultimul plan adus în discuție ar putea să aibă un impact negativ. Cel puțin asta susțin unii dintre utilizatorii acestei aplicații, pe internet. Alții iau în considerare alt plan, și anume să treacă la o altă aplicație de socializare, dacă WhatsApp va introduce reclamele.
Despre integrarea reclamelor în aplicația WhatsApp a vorbit șeful Will Catchart. Nu a dezvăluit, până acum, când va fi implementată această decizie, însă a precizat faptul că anunțurile cu reclame vor apărea în diverse locuri din aplicație. În plus, susține că nu vor apărea atunci când un utilizator trimite mesaje, în chat.
Noua decizie, însă, nu a fost îmbrățișată de mulți utilizatori. Pe internet, s-au împărțit, deja, în două tabere: pro și contra. Este un subiect „fierbinte”, mai ales pentru utilizatorii care sunt nevoiți să folosească în permanență această aplicație, îndeosebi la job. Pe de altă parte, Will Catchart a mai precizat faptul că reclamele vor apărea în funcția de canale WhatsApp, în mare parte. Ar putea fi integrată și funcția de a plăti un abonament pentru canale.
„În ziua în care se va întâmpla asta, voi trece la Telegram”, „Ce?!! Reclame în WhatsApp… Asta va degrada cu siguranță experiența utilizatorului”, „Este clar că @WhatsApp și @Meta au fost conștienți de potențialele riscuri și provocări ale introducerii reclamelor pe platformă și s-au gândit cum să abordeze această problemă într-un mod care să țină cont de confidențialitatea utilizatorilor și așteptări”, au scris utilizatorii.
Sursă foto: colaj Pixabay