Noul sezon „Vocea României” de la Pro TV a revenit în forță cu o serie de schimbări. Pe lângă faptul că Horia Brenciu se află din nou la masa juriului, după ce plecase în urmă cu câțiva ani la show-ul concurent, „X-Factor”, o nouă surpriză au avut cei care participă la emisiunea unde doar vocea contează.
Vocea României are un nou sponsor, Splend’or, jucător din industria de bijuterii, a anunțat că devine partenerul principal al show-ului de muzică și că va oferi marele premiu pus în competiție, de 100.000 de euro, potrivit unui anunț al companiei.
„Pasiunea pe care o vedem de 8 ani pe scena Vocea României transformă totul într-un spectacol impresionant. Pasiunea, care definește și povestea Splend’or de 13 ani, este cea care ne-a ajutat să dezvoltăm o rețea de peste 50 de magazine în România, oferind cea mai variată selecție de bijuterii și ceasuri renumite pe plan interrnațional.
An de an, ne-am dorit să fim mai performanți, competitivi si inovatori, urmărind strategii actuale care să ne consolideze poziția în piață și care să ne apropie și mai mult de consumator, generând experiențe memorabile.
Înțelegând pe deplin puterea pe care o ai atunci cand faci lucrurile cu pasiune, am ajuns la concluzia că putem porni pe acest drum comun cu Vocea României și că e momentul să strălucim împreună.”, a declarat Mădălina Diaconu, Marketing Manager Splend’or, potrivit paginademedia.ro.
Vocea României era sponsorizată, până la acest sezon – ca sponsor principal, de Telekom. Începând cu „fostul” Telekom (Cosmote – diviza de mobile) la primele ediții, continuând cu actualul Telekom (după achiziția de către T – Mobile).
Telekom avea cel mai mare pachet de sponsorizare: dădea Marele Premiu, avea expunere în calupurile publicitare, brandul era prezent pe tot parcursul show-ului, se ofereau cartele telefonice, concurenții stăteau în camere personalizate (camera verde, apoi camera magenta).