S-au lepădat de Ana Morodan fără regrete. Imaginea vedetei a fost ștearsă de o mare companie pentru care făcea reclamă
Ana Morodan nu mai scapă de probleme! Incidentele în care blondina a fost implicată, în ultimele zile, au fost îndelung discutate, iar pe lângă numeroasele critici care i s-au adus, Contesa Digitală a pierdut și un contract important!
Ana Morodan a intrat în atenția publicului mai întâi ca influencer, ulterior a reușit să obțină contracte importante cu televiziuni, dar și cu brand-uri cunoscute, iar din reclamele pe care le-a făcut, de-a lungul timpului, veniturile sale s-au mărit considerabil.
În ultima perioadă, blondina a pierdut mult teren în fața publicului său. Evenimentele în care a fost implicată zilele trecute sunt doar un exemplu, dar și în trecut, aparițiile sale controversate (VEZI DETALII AICI) au fost aspru judecate de cei care o urmăresc.
Ana Morodan a pierdut un contract important!
Se pare că, recent, o mare companie pentru care făcea reclamă a luat o hotărâre importantă în ceea ce privește colaborarea cu Ana Morodan. Este vorba despre firmă care se ocupă cu vânzarea produselor din tutun, pentru care Ana Morodan făcea reclamă alături de alte nume cunoscute din showbiz.
Pe Google apare în continuare numele vedetei asociat brand-ului, însă în momentul în care link-ul este accesat, pe pagina oficială a companiei, poza blondinei nu mai există.
Câți bani face lunar Ana Morodan
Ana Morodan a vorbit de fiecare dată, fără rețineri, despre banii pe care îi încasează lunar din munca de pe internet. Pe contul ei de Instagram este urmărită de aproape jumătate de milion de internauți. Deține un brand de haine pe care și l-a făcut în pandemie.
„În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: quality content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.
Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a dezvăluit Ana Morodan, pentru revistabiz.ro