Consum TV mult mai scăzut în Vinerea Mare, față de săptămâna trecută. Românii s-au uitat mai puțin la televizor, conform paginademedia.ro.
Datele de audiență arată că în Vinerea Mare au „lipsit” de pe TV peste 1,1 milioane de români, comparativ cu săptămâna trecută.
Săptămâna trecută, de exemplu, 7,6 milioane de români aveau televizoarele deschise. În Vinerea Mare, au fost în fața televizoarele sub 6,5 milioane.
Dintre cei care s-au uitat la televizor, cei mai mulți au ales Românii au talent (Pro TV) și, pe locul al doilea, Iisus din Nazaret, filmul dat de Antena 1.
De altfel, Antena 1 a avut o creștere considerabilă. Iisus din Nazareth a dublat audiența Antenei 1, comparativ cu săptămâna trecută.
De notat și creșterea TVR 1, tot cu un film cu tematică religioasă: Barabba.
Scădere pentru Kanal D, care difuza un serial turcesc – Povestea noastră.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul Românii au talent, ediția din Vinerea Mare – 26 aprilie (interval orar 20.30-23.35):
NAȚIONAL. Săptămâna trecută, Românii au talent cobora, pentru prima dată în acest sezon, sub trei milioane de români în fața televizoarelor. Aseară, în ediția de Vinerea Mare, audiența a fost cu câteva sute de mii de români mai scăzută: o medie de sub 2,2 milioane de români pentru show-ul prezentat de Smiley și Pavel Bartoș.
Românii au talent a rămas pe primul loc, la distanț, chiar dacă Antena 1 a avut o creștere de audiență considerabilă. Filmul clasic de Paște Iisus din Nazaret a dublat audiența Antenei 1.
Săptămâna trecută, Antena 1 era pe poziția a treia, cu sub 500.000 de telespectatori pe post. În Vinerea Mare, a urcat pe 2, trecând peste Kanal D (în scădere) cu 900.000 de români în fața televizoarelor.
Și TVR 1 a crescut puternic, tot cu un film cu tematică religioasă. Cu filmul Barabba, postul public a sărit de 200.000 de telespectatori și a urcat pe locul 6, față de 90.000 de români pe post săptămâna trecută (locul 15).
Consumul național de TV în Vinerea Mare: 6.495.000 de români cu televizoarele deschise (36,5 rating total), față de 7.600.000 săptămâna trecută (42,5 rating).
URBAN. La orașe, Românii au talent a „numărat” 1,2 milioane de români în fața televizoarelor, față de aproape 1,6 milioane săptămâna trecută. Primul loc pentru talent show, cu cifre de trei ori peste locul următor.
Și la nivel urban, Antena 1 a avut în Vinerea Mare o audiență de două ori mai mare decât săptămâna trecută: 455.000 media postului Intact cu Iisus din Nazaret, față de 200.000 săptămâna trecută.
La orașe, TVR 1 nu a avut creșterea de audiență de la nivelul întregii țări. A fost un plus, dar nu atât de spectaculos: 65.000 de telespectatori, față de 50.000 săptămâna trecută.
Consumul urban de TV în Vinerea Mare: 3.435.000 de telespectatori din segmentul 18-49 de ani cu televizoarele deschise (35,5 rating total), față de 3.800.000 săptămâna trecută (39,5 rating)
COMERCIAL. Ce s-a întâmplat pe segmentul de public tânăr? O medie de 510.000 de telespectatori pentru show-ul de pe Pro TV cu Andra, Florin Călinescu, Andi Moisescu și Mihai Petre.
Este o scădere cu peste 100.000 de telespectatori pentru Românii au talent, față de săptămâna trecută.
Locul al doilea pentru Antena 1, cu 160.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, față de 110.000 săptămâna trecută.
Scădere de peste 80.000 de telespectatori tineri pentru Kanal D (care coboară sub 100.000 pe acest segment de public).Consumul comercial de TV în Vinerea Mare: 1.187.000 de telespectatori la orașe cu televizoarele deschise (27,1 rating total), față de 1.325.000 săptămâna trecută (30,7 rating)