Românii, nemulțumiți de noul logo al stațiunii Mamaia: „Pe asta ați dat 80.000 de lei?”
În cursul zilei de astăzi, 14 iulie 2013, Primăria Constanța a prezentat noul logo al stațiunii Mamaia. De asemenea, există și un nou slogan: „Unde distracția întâlnește marea”. Investiția a costat 16.000 de euro, însă românii se arată nemulțumiți de modul în care arată imaginea.
Începând de astăzi, „perla litoralului românesc” are nou logo și slogan. Primăria Municipiului Constanța a anunțat noua imagine care reprezintă cea mai populară stațiune de pe litoral, Mamaia, prin intermediul unei postări pe Facebook.
„Începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. Proiectul include, pe lângă logo și slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinația, o strategie de repoziționare în piață și o serie de acțiuni menite să îmbunătățească imaginea stațiunii. Inițiativa de creare și implementare a unei noi abordări în marketing și comunicare pentru Mamaia aparține Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța, o asociere constituită de autoritatea locală și patronatele din turism, pentru gestionarea activităților de promovare a stațiunii”, se arată în anunț.
Noua identitate de brand este prezentată ca fiind un concept care cuprinde simboluri emblematice ale stațiunii, iar noul slogan reprezintă reputația pe care și-a câștigat-o Mamaia în ultimii ani.
„Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinației, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese că reprezentative pentru imaginea stațiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin și bleu. Sloganul asociat noii imagini a stațiunii «Unde distracția întâlnește marea», exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului și urmărește să facă tranziția între reputația stațiunii că loc de distracție și oferta să reală, o destinație care oferă cadrul în care fiecare turist își poate trăi experiența personalizat”, se mai arată în postare.
Val de reacții în urma prezentării noului logo al stațiunii Mamaia
Mulți dintre români s-au arătat nemulțumiți de modul în care arată noul logo al celei mai populare stațiuni de pe litoral, care a costat nici mai mult, nici mai puțin de 16.000 de euro.
„Ia uite, maică, ce logo minunat au găsit pentru stațiunea Mamaia. Deja îl fură resorturi de 5 stele! Nu aveți bani de niciunele, dar îi faceți cadou unde vrei și unde nu vrei! Mă apuc de scris, că cică am talent! V-ați prins, da? Altă achiziție cu dedicație!”, a scrisFelicia Ovanesian, fost city manager al Constanței.
„Care logo, că e furat.”
„Ce, nu face 80.000 de lei?! Haterilor! O poză cu mingea aia de volei din Outcast cred că mergea mai bine.”
„Pe asta ați dat 80.000 de lei?!”, sunt câteva dintre reacțiile celor care au văzut postarea respectivă.