„Romanii au talent” de vineri – cel mai bun rating pentru o emisiune de divertisment din Romania
Conform Katar Media, Pro TV a obtinut vineri, in intervalul 20:28 – 23:04, la nivelul publicului comercial – din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani – o medie de rating record de 25,3 puncte de rating si o cota de piata de 54 de procente, in timp ce Antena 1 a obtinut 3,5 puncte de rating si o cota de piata de 7,4 procente.
Lucrurile au stat la fel si la nivelul intregului public din mediul urban, unde show-ul „Romanii au talent” conduce detasat cu o audienta medie de 24,6 puncte de rating si o cota de piata de 46,9 procente, in timp ce Antena 1, clasata pe locul al doilea, a obtinut 3,7 puncte de rating si o cota de piata de 7 procente.
La nivelul intregii populatii din Romania, Pro TV a obtinut pe toata durata emisiunii o medie de aproape 5 milioane de telespectatori care au urmarit emisiunea. In minutul de aur al emisiunii, aproape 6 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii din Romania se uitau la Pro TV. La nivelul publicului comercial, in minutul 21:42, show-ul a obtinut o audienta de 32,1 puncte de rating si o cota de piata de 65,3%, in timp ce Antena 1 obtinea 1,4 puncte de rating si 2,7%.