Romanii au cheltuit peste 500 de milioane de euro pe televizoare, frigidere si telefoane!
Chiar si asa, conationalii au lasat jumatate de miliard de euro la magazinele care comercializeaza bunuri de folosinta indelungata, ca televizoare, frigidere, telefoane ori camere foto, mai exact 537 de milioane.
Aceasta cifra reprezinta cu 20,3 la suta mai putin fata de anul 2009.
Electrocasnicele mari, frigidere, aragazuri, hote, aparate de aer conditionat si masini de spalat, au adus in conturile magazinelor de specialitate aproximativ 128 de milioane de euro, conform unui studiu realizat de GfK Romania, citat de Gandul.
„Spre deosebire de ultimul trimestru din 2009, cand vanzarile de Craciun au fost sustinute de performanta solida a ramelor foto in combinatie cu cresterea vanzarilor D-SLR, al doilea trimestru din 2010 a adus o revenire a segmentului compact”, explica realizatorii studiului, sustine sursa citata.