„România, te iubesc! ” a avut cel mai bun debut de sezon de la lansare şi până în prezent
Cel de-al 11-lea sezon al emisiunii de anchete jurnalistice marca Ştirile Pro TV, „România, te iubesc!”, a debutat duminică în forţă la Pro TV. Prima ediţie a acestui sezon, în care corespondentul Ştirilor Pro TV Rareş Năstase a analizat în cadrul anchetei „Câini de milioane” problema câinilor maidanezi din Capitală, a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public.
Mai mult decât atât, ediţia de duminică a emisiunii a marcat şi cel mai bun debut de sezon de la lansare şi până acum în ceea ce priveşte audienţele obţinute.
Astfel, în intervalul orar 17:59 – 19:00, atunci când a fost difuzată emisiunea, Pro TV a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, 8 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă, de aproape trei ori mai mult faţă de Antena 1, care a obţinut doar 3,2 puncte de rating şi 8,4 procente din cota de piaţă.
Şi pe publicul din mediul urban Pro TV a deţinut supremaţia, conducând detaşat în topul audienţelor cu o medie de 7 puncte de rating şi 15,4 procente din cota de piaţă. Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, a obţinut 4,4 puncte de rating şi 9,7% cotă de piaţă.
„România, te iubesc!” s-a spus în cor la nivelul întregii populaţii a României, unde Pro TV a înregistrat o medie de 5,8 puncte de rating şi 13,3 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 se clasa pe locul al II-lea, cu 4 puncte de rating şi 9,2 procente din cota de piaţă.
În minutul de aur al ediţiei, 18:59, aproape 2.000.000 de români erau cu ochii pe Pro TV, urmărind ancheta realizată de Rareş Năstase.