Rezultate admitere Școala de Poliție Câmpina: Live Update cu notele oficiale
Rezultate admitere Școala de Poliție Câmpina: Live Update cu notele oficiale.
UPDATE – 10:40 – Luni, 20 ianuarie, au fost publicate rezultatele la examenul de admitere în Şcoala de Poliţie „Vasile Lascăr” Câmpina, sesiunea ianuarie 2020.
Dintre cei 2523 de candidați care au trecut de proba sportivă, doar 765 vor face parte din noua promoție. Primul admis a avut 99 de puncte. Prima medie aparține unei fete din Gorj. Este una dintre cele 191 de fete care au intrat în această serie, restul de 574 de admiși fiind băieți. Față de anii trecuți, la această sesiune niciun prahovean nu a mai reușit să obțină un punctaj care să-l claseze între primii zece admiși.
Ultimii candidaţi declaraţi „ADMIS” la concursul de sesiunea ianuarie 2020 au obţinut 71 de puncte. Candidații de etnie romă au avut 53 de puncte, cu media 7,56 la examenul de Bacalaureat (primul criteriu de departajare). Au fost ocupate toate cele 22 de locuri.
Candidații aparţinând altor minorităţi au obținut 60 de puncte și au ocupat toate cele zece locuri pe care le-au avut disponibile. Candidaţii declaraţi „ADMIS” se vor prezenta la sediul Școlii de Poliție din Câmpina în data de 02.02.2020, ora 10.00.
Susținerea probei scrise admitere Câmpina 2020
Interesant este că din numărul total de locuri, 22 sunt pentru romi și 10 pentru alte minorități. În perioada 12-17 ianuarie concurenții au susținut probele eliminatorii (contravizita medicală și evaluarea performanțelor fizice).
Proba scrisă s-a desfășurat pe 19 ianuarie și a constat într-un test grilă la limba română și o limbă străină (engleza sau franceza). O zi mai târziu, pe 20.01.2020 are loc afişarea rezultatelor (în funcţie de ora la care se vor definitiva activităţile prevăzute de metodologie).
Rezultate admitere Școala de subofițeri Câmpina 2020
Cei care au dorit să urmeze o carieră în MAI au susţinul examenul de admitere în şcolile de poliţie în perioada 10-23 ianuarie 2020. Concurenții s-au bătut pe cele 765 locuri scoase la concurs anul acesta. După ce s-a încheiat testarea psihologică, desfășurată la inspectoratele județene de poliție din teritoriu, numărul total al candidaților rămași în cursă este de 5.042, dintre care 4.060 candidați la Școala de Poliție de la Câmpina.
Vă reamintim că cele 765 locuri pentru admiterea la Școala de Poliție din Câmpina sunt repartizate astfel:
- 700 sunt pentru agenți de poliție în structurile IGPR,
- 20 sunt pentru Direcția Generală de Pașapoarte (DGP),
- 2 locuri pentru Direcția Generală Anticorupție (DGA),
- 2 la Centrul Național pentru Sistemul de Informații Schengen (CNSIS),
- 3 pentru Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare Vehicule (DRPCIV),
- 25 locuri pentru Inspectoratul General de Imigrări (IGI),
- un loc pentru Centrul de Psihosociologie (CPS),
- un loc pentru Direcția Generală Afaceri Europene, Schengen și Relații Internaționale și
- 11 locuri la Academia de Poliție „Alexandru Ioan Cuza” (AIC).Candidaţii pot formula contestaţii, în nume personal, în termen de 24 de ore de la momentul afişării rezultatelor.Rezultatele finale la concursul de admitere în şcolile de poliţie, sesiunea ianuarie 2020, vor fi anunțate în data de 23 ianuarie 2020, după soluționarea tuturor contestațiilor.
Şcoala de Agenţi de Poliţie „Vasile Lascăr”
Străbătând şoseaua ce duce spre munte, descoperim Şcoala de Agenţi de Poliţie ,,Vasile Lascăr”, aşezământ plin de tradiţie ce sărbătoreşte 50 de ani de existenţă. De numele avocatului şi deputatului liberal Vasile Lascăr este legată prima lege organică a poliţiei, concepută după principii moderne, pornind de la realităţile şi necesităţile specifice româneşti. El este cel care a dat stabilitate funcţionarului de poliţie.
Înfiinţată la 1 februarie1968, instituţia se numără printre primele şcoli aparţinând Ministerului de Interne care au pregătit poliţişti, oameni implicaţi în problemele comunităţii prin desfăşurarea activităţilor specifice de menţinere a climatului de ordine şi siguranţă publică,de prevenire şi combatere a fenomenului infracţional.
În anul 1968, prin Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 3591 din 01.01.1968, aici se înfiinţează Şcoala Militară de Perfecţionare a Subofiţerilor de Miliţie Câmpina, iar la 1 martie 1968 aceasta îşi deschide porţile pentru o primă serie de 500 de cursanţi.
În ianuarie 1993, cu prilejul aniversarii a 25 ani de la înfiinţare, prin Ordinul ministrului de interne nr.273, unitatea a primit denumirea de: Şcoala Militară de Agenţi de Subofiţeri de Poliţie „Vasile Lascăr” Câmpina.
Locul pentru amplasarea şcolii a fost ales pe vechiul domeniu al savantului chimist dr. Constantin Istrati, care fusese donat de proprietar ca parc al oraşului. În timpul celui de-al doilea razboi mondial se instalează aici o unitate militară germană, precum şi depozite de muniţie şi armament, fiind un important punct strategic şi militar privind accesul pe Valea Prahovei. Dupa război, redevine loc de agrement pentru câmpineni.
De-a lungul deceniilor de existenţă, şcoala a pregătit şi a format peste 70 de promoţii de poliţişti. Începând cu anul 2000, aici se pregătesc şi agenţi de poliţie femei, la început, prin alocarea, anual, a unui număr variabil de locuri, în funcţie de necesităţi, în prezent numărul de locuri fiind nediferenţiat. Din anul 2005, instituţia este cunoscută ca Şcoala de Agenţi de Poliţie “Vasile Lascăr” Câmpina.
În cei 50 ani de existenţă, şcoala a evoluat continuu. Au fost construite şi amenajate spaţii moderne de învăţământ, de cazare şi blocuri alimentare unde pot servi masa concomitent peste 1500 de cursanţi. De asemenea, au fost amenajate terenuri de sport, săli de pregătire fizică şi recuperare şi, nu în ultimul rând, săli documentare şi laboratoare pentru toate specializările în care îşi desfăşoară activitatea agenţii de poliţie.
Premergător împlinirii a 50 de ani, în premieră pentru instituţiile Ministerului Afacerilor Interne, Şcoala de Agenţi de Poliţie “Vasile Lascăr” a sigilat “Capsula Timpului” – o modalitate gândită pentru a nu se pierde din informaţii, din mesaje şi moduri de a lucra, pe fondul schimbărilor, al tranziţiilor, uneori bruşte, dintre generaţii.
Astfel, s-a dorit să se împărtăşească generaţiilor viitoare din experienţa şi nivelul la care instituţia se află în momentul de faţă (prezentul nostru, trecutul lor), cu tot ceea ce înseamnă, în primul rând oamenii, atât personalul care lucrează, cât şi elevii, sistemul de învăţământ promovat, dotarea logistică, activitatea intra şi interinstituţională, recunoaşterea profesională în ţară şi în străinătate. Iniţiativa a aparţinut domnului chestor de poliţie dr. Tomescu Ion, în semn de apreciere faţă de activitatea întregului personal şi a promoţiilor de elevi/ cursanţi, care s-au format ca specialişti ai Poliţiei Române, din anul 1968 şi până în prezent.
S-a ales ziua de 25 Martie 2016 ca moment de începere a curgerii timpului, pentru dubla sa semnificaţie, şi anume împlinirea a 194 de ani de atestare documentară a Poliţiei Române, iar emoţia şi importanţa sunt amplificate de faptul că se sărbătoreşte în aceeaşi zi cu Sfânta sărbătoare creştin-ortodoxă „Buna Vestire”. Termenul de deschidere stabilit este 25 martie 2043, atunci când Şcoala de Agenţi de Poliţie „Vasile Lascăr” va avea 75 de ani de activitate.
Școala este cunoscută şi prin faptul că este cea mai mare ca întindere şi capacitate
Dintre toate instituţiile de învăţământ ale M.A.I, şcoala este cunoscută şi prin faptul că este cea mai mare ca întindere şi capacitate. După evenimentele care au avut loc în România în 1989, pregătirea şi formarea agentului de poliţie capată o nouă dimensiune prin diversitatea şi complexitatea domeniilor în care trebuie să-şi desfăşoare activitatea. Şcoala de agenţi de poliţie s-a conformat acestor noi cerinţe prin programe de învăţământ, care să asigure cunoştinţele necesare specialiştilor criminalişti, judiciarişti, crimă organizată, arest transfer, circulaţie rutieră, ordine publică şi conductori câini. Instituţie importantă a statului contemporan, poliţia trebuie să fie în pas cu evoluţia societăţii civile.
Învăţământul desfăşurat în şcoală este parte integrantă a sistemului de învăţământ de stat. Documentele elaborate la nivelul şcolii, în concordanţă cu cele elaborate de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, sunt permanent în atenţia profesorilor, în activitatea de proiectare a unor finalităţi şi obiective care să corespundă exigenţelor societăţii româneşti şi celei europene.
S-a renunţat la ideea managementului general în favoarea managementului educaţional, ce are obiective clare şi ierarhizate, principii de eficienţă şi calitate, funcţii specifice, afirmarea creativităţii în soluţionarea situaţiilor şi mai ales abordare interdisciplinară. “Standardul de pregătire profesională” a devenit documentul oficial de bază al procesului de învăţământ, derivat din standardul ocupaţional, iar noua programă şcolară reglementează competenţe pe standarde ocupaţionale care se constituie în parametrii determinanţi ai fixării unor cerinţe didactice adecvate, devenind instrumente operante ale comenzii sociale.